Heeft een vrij smalle pasvorm, denk niet dat het nodig is. Hoe lang is je zoontje? Hier met 116 cm echt wel 122-128 nodig van billy en lilly
Ik vind het ook niks voor de meiden. Had er op gehoopt omdat ze nu ook 140-146 hebben, maar vind het niks. Ook veel te donker voor de zomer.
Dat geef ik nu inderdaad uit aan kleren. Maar dat konden wij een paar jaar terug ook niet betalen en toen kocht ik vooral hema/v&d/h&m en liepen ze er ook altijd leuk bij hoor.
Voor mijn dochter koop ik vaak de volgende merken die wij beiden dan ook echt leuk vinden (dochter is trouwens een echt jurken/rokjes meisje). - Nik & Nik - Ninni-Vi - Mim-pi - Lofff - Quapi - Retour - Polo Ralph Lauren - Vingino - Kiestone Bovenste vier zijn favoriet en daar wordt dan ook altijd veel van gekocht.
Hij is nu rond de 105cm. Straks eens meten. Merk moet wel smal vallen. Heb soms al miskopen gedaan dat de lengte goed was maar de broek niet smaller kon maken
Deze broeken vallen wel smal en je kunt ze strakker maken, maar was hier nooit nodig. De broeken van h&m zakken hiee zo van zijn kont af, zelfs als ik ze aansnoer, maar deze zitten gelijk goed.
Ik wissel af tussen merk kleding en kleding van Hema/prenatal/etc. Nu ze wat stabieler in maten is, durf ik ook iets duurdere dingen te kopen, voorheen vond ik dat echt zonde. Maar sommige bedragen die hier voor bij komen kunnen en willen we niet uitgeven. (Moet iedereen overigens zelf bepalen hoor ) -noppies -z8 (soms want kwaliteit valt vaak tegen) - jubel (net voor het eerst besteld) - name it (altijd goed) - Billy en Lilly
Hier hangt voor de oudste in de kast: Kidz art Lofff Kiestone O chill Stones and bones Chaos and order Ninni vi Mayoral Blue rebel DUtch dream denim Le big Looxs Jongste: Little miss juliette Ninni vi Funky XS Le big Vingino Bomba Lofff Kidz art Me and my monkey Z8 Like flo O chill
Poeh wat veel onbekende merken zeg, maar ik ben ook best een nitwit op dat gebied... Hier veel Hema en TerStal en een beetje HenM en CenA. Online koop ik tegenwoordig in de sale wel van Quapi, Ochill, Bnosy, Birds en Billy en Lilly. Maar 40 euri voor een zomerjurkje gaat me te ver dus dat koop ik niet van een nieuwe collectie.
Dat is ook leuk ja! Mijn man zei gisteravond " voor een feestje kan ze toch wel een keer een jurk aan!" Zou kunnen ja, wat mij betreft wel maar zij moet er in lopen en zich er fijn in voelen... Zal mijn man eens vragen of hij in een Schotse rok naar de bruiloft wil Tegen de tijd dat de bruiloft is is onze dochter al 11, wie weet wat ze dan leuk vindt....
Heb mijn dochter net gevraagd wat ze zelf in gedachte heeft en vertelde met een stralend gezicht dat ze wel graag een nette broek met een net shirt en een vlinderstrikje aan wil
Een zit vaak zo’n ‘touwtje’ in wat je kunt knopen, maar verder niet. Voor de jongste (meisje) is er maar een model dat smal genoeg is. @Marchella: Muy Malo bestaat toch al een hele tijd niet meer...? In de zin van dat er geen nieuwe collectie meer van gemaakt wordt. Het merk Molo bestaat wel en heeft ook erg leuk dingen, maar is wel een heel andere stijl dan Muy Malo.
En bij een bruiloft kan een nette broek met mooi bloesje ofzo toch ook prima? Communiekleding lijkt me hiervoor ook heel geschikt.
Nou kijk, zo veel verstand heb ik er dus van *Checkt snel ff de Wehkamp en komt erachter dat ze inderdaad Molo bedoelde* Iets met "klinkt als"...
En een mooie jumpsuit? Ik vind trouwens best dat je kinderen uit kan leggen dat ze soms gewoon een jurk aan moeten. Bekijk bijlage 560241
Klopt voor kwaliteit moet je dit zeker niet kopen. Ik was het tegenwoordig binnenstebuiten in een waszak en dan pilt het iets minder snel.