Blauw zou ze wel leuk vinden Ik ben dol op leuke jurken en rokjes en echte meiden kleding.... We verschillen nogal van smaak helaas....
Mijn kinderen dragen een mix van Hema H&M Zara En Mingo, Tiny Cottons, Maed for mini, Mini Rodini. De merken die hier genoemd worden zijn echt totaal niet mijn smaak
Wij hebben jongens: - Mad-monkeys, geweldige broeken! - Name-it - WE - Tumble 'n dry - Mitch (van Shoeby) - Petrol - Retour Maar ook gewoon H&M, Jola, Ter Stal, Hema
Ik heb soms ook een andere smaak, maar het gaat om de smaak van mijn kinderen. Die voor oudste overigens overeenkomt met Coolcat ed...dat is dan wel weer een beetje pech voor haar (sommige dingen prima, andere niet ).
Zoons dragen: B.nosy Feetje/Sturdy Z8 Nik&Nik Tumble heel soms WE Dochter draagt: Ninni vi B.nosy Little miss Juliette WE Br@nd Chaos and order Nik&Nik
Een nichtje van mij heeft hetzelfde, stoer meisje, die maak je zo ongelukkig in een jurkje. Ik zou op het moment dat de nieuwe collectie uit komt voor dat seizoen gaan winkelen bij kinderkledingwinkels waar ze een groot aanbod van merken hebben (bij ons in het centrum hebben we 2 leuke winkels) en daar met advies van verkoopsters tot een leuke outfit komen. Leuke skinny broek (geen jeans) met een colbert/ blouse kan echt prima vind ik. Paar nieuwe gympen eronder waar ze daarna ook nog iets aan heeft! Voor mijn zoontje koop ik in de uitverkoop merkkleding (tenzij hij jarig is of een andere bijzondere gebeurtenis): Tumble Quapi Z8 DDD jeans Name it jeans Ik vind de prijzen van het segment dat hierna komt echt belachelijk hoog, dan zou ik alleen maar bezig zijn met of er geen gaten in komen en of ik het wel goed was. Overigens vind ik Zara, H&M en Hema ook vaak leuk!
Weet niet of het al genoemd is maar voor nog hele kleintjes tot maat 92 ben ik dol op bakkaboe. En Disney kleding doet het hier ook goed.
Oh my!!! Maar vind dat je er leuk over vertelt! Een jas van 600... Ik vraag me even af. Gewoon voor de gein.. waar koop je die? Op de pch? Of online? Heb t idee dat er ergens een wereld is die verstopt is voor me Ik heb nog nooit van mn leven een tshirt van 30 euro gekocht. De kleren van mijn kinderen zijn grotedeels tweedehands. En anders in de sale. Heel af en toe iets voor de volle mep. Maar dan moet t echt leuk zijn. Ik.maak er een sport van om binnen de kbs te blijven. Mijn favo merk is toch echt ninni vi en flo. Blijft echt mooi (zelfs in de 4e ronde)
Al die mensen die hier Zara noemen....vinden jullie de shirts niet vreselijk wijd vallen. Ik koop voor mijn meiden hier alleen broeken. Shirts en truien vind ik zo breed...staat echt niet. Hier fan van Ninni Vi, miss juliette, Z8, flo. De oudste wil dit niet echt meer aan. Nik en Nik vind ze wel leuk. Maar verder wil zij het liefst spul van de primark of coolcat
Ik vind dat meevallen. Ze hebben niet zo veel van de Zara maar wat ze hebben past goed. Ik lees nu al een paar keer over Z8, maar ook dat de kwaliteit slecht is. Waarom zou je het dan kopen? Bij H&M weet je dat een shirt niet lang mooi blijft. Van een iets duurder merk verwacht ik dat wel. Nog een leuk merk: Billieblush
Ik koop bij de zara ook vooral broekjes en vestjes. Ze heeft 2 of 3 blousejes van de zara en dat zijn inderdaad wel wijde modelletjes.