Haha nee hoef er niet voor naar de pc (zou wel kunnen maar parekeren is zo lastig daar ). Nee gewoon bij een kleding winkel hier in de buurt die heeft kleding voor heren, dames en kinderen dus kom daar regelmatig voor het hele gezin.
Ja, in vind de shirts van de Zara ook wijd vallen. Truien niet en jurkjes. Maar shirts koop ik daar niet meer.
Ik vind wel wat mis met de primark en coolcat. Coolcat shirtjes zijn vaak zooooo slecht van kwaliteit en niet goedkoop. En primark wel goedkoop maar slechte kwaliteit. Daarnaast loopt iedereen erin, vind ik minder leuk.
Nee, bij mij ook niet, ik vind sommige kinderkleding daar gewoon ordinair, maar er zit ook best leuk spul tussen. Hier bestaat de garderobe uit: Billy & Lilly Chaos & Order Jola/Persival Cars Bennetton Mexx Vingino Coolcat Hema Primark Tommy Hilfiger Zeeman Gaastra Dutch dream denim WE Zara Takko enz. Ik betaal zelden de volle prijs, ik haal het in de uitverkoop, koop voor het jaar daarna vast, haal het e.e.a. op tweedehands beurzen en verkoop de hele mikmak daarna weer.
Ik vind die shirts van de Primark ook waardeloos. Je doet ze in de was en als je ze wilt strijken passen de voorkant en de achterkant niet eens meer recht op elkaar, verkleurt ook snel en het model is ook wat vreemd. Maar goed, bij Jola haal ik ook altijd shirts in de uitverkoop voor 2 à 3 Euro per stuk (meestal waren ze 15 Euro ofzo) en die blijven wel mooi, dus kies ik daar tegenwoordig liever voor.
Ik koop alleen voor mijn zoontje Ik vind die roze kleur van deze winter voor de meisjes echt afschuwelijk Ik heb de borgvesten van z8 en die blijven wel goed vind ik Ooit een jurkje gekocht maar voor de volle prijs is de kwaliteit echt bagger
Nog nooit problemen gehad met de kleding van primark maar dat kan ook zijn omdat ze nog niet zo lang in dezelfde maat blijven zitten. (Oudste nu net in maat 98) T shirt strijken doe ik niet aan dus dat zou ik dan ook niet zien.
Mijn dochter draagt: Vesper (vrij nieuw merk) Billy en Lolly Bnosy Hema Someone En Mijn moeder maakt heel veel
Ik ben niet erg merkvast. Maar er hangt altijd wel iets van Chaos and Order, Ninni Vi en Quapi in de kast. Quapi is dochter haar favo-merk. Ze houdt van de kleurtjes en ik eigenlijk ook wel. Momenteel hebben we ook een paar shirts van Geisha en de nieuwe Name-it collectie vind ik ook weer leuk. Van Nik en Nik vind ik eigenlijk alleen die gestreepte driekwart jurken erg leuk, maar vind er ook een hoog markt-gehalte aanzitten (zoals al die Mr en Mrs shirts. Vreselijk. Mimi pi vind ik het ene jaar erg leuk en het andere jaar niet. Maar aankomend jaar (zomer) wordt het weer Quapi en Ninni Vi, aangevuld met van alles en nog wat.
Wat hier in de kast ligt is een mengelmoes van vanalles. o.a. Retour, S Oliver, Next, Zara, WE, Esprit, Vingino, Sturdy, Losan, Name It.
Hier is 1 dochter helemaal verzot op Nini Vi en Soft&Jelly. Basics halen we meestal bij de Jola, jeans van name it. Dochter 2 shopt graag bij de Coolcat, gelukkig kiest ze redelijk nette, maar toch opvallende shirts. Mijn enige voorwaarde is: geen polyester. Voor de rest draagt ze graag broeken van Vingino (zitten het lekkerst), Jola, en ze vindt de meidencollectie van Didi leuk.
Ik zag pas een winkel in een winkelcentrum bij ons in de stad waar ik normaal eigenlijk niet kom en zie dat je daar ook online kan bestellen, Jola Mode. Wat zij verkopen is van Persival. Weet iemand hoe die kleding valt?
Dat zijn natuurlijk ook niet de merken die de gemiddelde Nederlander voor zijn kinderen koopt. Wij hebben financieel echt niet te klagen maar no way dat ik een jas van 600 euro voor mijn zoon koop omdat hij er wel een heel seizoen in past. Doe ik voor mezelf ook niet trouwens. Hier een mix van Babyface, Tumble, Vinrose, H&M, Next en Hema in de kast. Oh en Dj Dutchjeans kwam ik tegen op Jayno. Vind ik ook erg leuk. Ik ben vooral van het stoer voor mijn zoons!
Hier vooral petit bateau en oilily (perfecte pasvorm voor dl - ik ben het zat om steeds alles in te moeten nemen of mouwen af te moeten knippen etc). Zara vind ik helemaal niet leuk meer sinds ze baby-af is.
Bestellen jullie vaak online? Zo ja, kennen jullie goede webshops? Ik kende tot nu eigenlijk alleen Zalando en La Redoute, en die verkopen geen Quapi of Ninni Vi..
Ik bestel eigenlijk alles online: Olliewood Kinderkledingtekoop.nl Lotenstef Kleertjes.com Bol.com (heeft ook sommige merken en gratis verzending naar Belgie dacht ik)
Jayno dus. Heeft ook Quapi. Ik ging daar wat bestellen voor de Melton slofjes en zag toen dat ze echt leuke merken hebben... verder bestel ik bij Limango maar dat zijn acties. Soms hebben ze Babyface of Name it. Bijenkorf en Wehkamp. Joh, er zijn zoooveel sites waar je kinderkleding kan kopen! Edit: jij woont natuurlijk in België, weet niet of ze allemaal daar naar toe verzenden...