Leuke kleding merken voor de kids

Discussie in 'Mama en gezin' gestart door DastyQueen, 26 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Haha nee hoef er niet voor naar de pc (zou wel kunnen maar parekeren is zo lastig daar :D). Nee gewoon bij een kleding winkel hier in de buurt die heeft kleding voor heren, dames en kinderen dus kom daar regelmatig voor het hele gezin.

Glimmer vindt dit leuk.
  2. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ja, in vind de shirts van de Zara ook wijd vallen. Truien niet en jurkjes. Maar shirts koop ik daar niet meer.

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.030
    1.852
    113
    Provincie Groningen
    Ik vind wel wat mis met de primark en coolcat.
    Coolcat shirtjes zijn vaak zooooo slecht van kwaliteit en niet goedkoop.
    En primark wel goedkoop maar slechte kwaliteit. Daarnaast loopt iedereen erin, vind ik minder leuk.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    #84 Jo79, 1 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2018
    Nee, bij mij ook niet, ik vind sommige kinderkleding daar gewoon ordinair, maar er zit ook best leuk spul tussen.

Hier bestaat de garderobe uit:
    Billy & Lilly
    Chaos & Order
    Jola/Persival
    Cars
    Bennetton
    Mexx
    Vingino
    Coolcat
    Hema
    Primark
    Tommy Hilfiger
    Zeeman
    Gaastra
    Dutch dream denim
    WE
    Zara
    Takko enz.

Ik betaal zelden de volle prijs, ik haal het in de uitverkoop, koop voor het jaar daarna vast, haal het e.e.a. op tweedehands beurzen en verkoop de hele mikmak daarna weer.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Ik vind die shirts van de Primark ook waardeloos. Je doet ze in de was en als je ze wilt strijken passen de voorkant en de achterkant niet eens meer recht op elkaar, verkleurt ook snel en het model is ook wat vreemd.
    Maar goed, bij Jola haal ik ook altijd shirts in de uitverkoop voor 2 à 3 Euro per stuk (meestal waren ze 15 Euro ofzo) en die blijven wel mooi, dus kies ik daar tegenwoordig liever voor.

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.894
    5.201
    113
    Home
    Ik koop alleen voor mijn zoontje
    Ik vind die roze kleur van deze winter voor de meisjes echt afschuwelijk
    Ik heb de borgvesten van z8 en die blijven wel goed vind ik
    Ooit een jurkje gekocht maar voor de volle prijs is de kwaliteit echt bagger

7. Oceanna

Oceanna Fanatiek lid

12 okt 2015
    3.438
    1.423
    113
    Vrouw

Nog nooit problemen gehad met de kleding van primark maar dat kan ook zijn omdat ze nog niet zo lang in dezelfde maat blijven zitten. (Oudste nu net in maat 98)
    T shirt strijken doe ik niet aan dus dat zou ik dan ook niet zien.

8. wishfulthinking

wishfulthinking Fanatiek lid

7 aug 2012
    4.828
    2.498
    113
    Vrouw
    Hier draagt ze daarom veel tunieken en jurken

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.315
    36.177
    113
    Oh vandaag soft en jolly besteld, ook vaak mooi! En heel goede kwaliteit..

Madeliefke en Nescio vinden dit leuk.
  10. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Mijn dochter draagt:
    Vesper (vrij nieuw merk)
    Billy en Lolly
    Bnosy
    Hema
    Someone
    En Mijn moeder maakt heel veel

11. Youtan

Youtan VIP lid

9 jun 2015
    6.498
    4.338
    113
    Vrouw
    Ik ben niet erg merkvast. Maar er hangt altijd wel iets van Chaos and Order, Ninni Vi en Quapi in de kast. Quapi is dochter haar favo-merk. Ze houdt van de kleurtjes en ik eigenlijk ook wel.
    Momenteel hebben we ook een paar shirts van Geisha en de nieuwe Name-it collectie vind ik ook weer leuk.
    Van Nik en Nik vind ik eigenlijk alleen die gestreepte driekwart jurken erg leuk, maar vind er ook een hoog markt-gehalte aanzitten (zoals al die Mr en Mrs shirts. Vreselijk.
    Mimi pi vind ik het ene jaar erg leuk en het andere jaar niet.

Maar aankomend jaar (zomer) wordt het weer Quapi en Ninni Vi, aangevuld met van alles en nog wat.

12. zigzag

zigzag Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.970
    686
    113
    Vrouw
    Wat hier in de kast ligt is een mengelmoes van vanalles.
    o.a. Retour, S Oliver, Next, Zara, WE, Esprit, Vingino, Sturdy, Losan, Name It.

13. amdaa

amdaa VIP lid

28 mrt 2015
    9.670
    11.009
    113
    Hier is 1 dochter helemaal verzot op Nini Vi en Soft&Jelly.
    Basics halen we meestal bij de Jola, jeans van name it.

Dochter 2 shopt graag bij de Coolcat, gelukkig kiest ze redelijk nette, maar toch opvallende shirts. Mijn enige voorwaarde is: geen polyester.
    Voor de rest draagt ze graag broeken van Vingino (zitten het lekkerst), Jola, en ze vindt de meidencollectie van Didi leuk.

14. Ffion

Ffion Fanatiek lid

23 okt 2017
    1.750
    2.475
    113
    Vrouw
    Ik zag pas een winkel in een winkelcentrum bij ons in de stad waar ik normaal eigenlijk niet kom en zie dat je daar ook online kan bestellen, Jola Mode. Wat zij verkopen is van Persival. Weet iemand hoe die kleding valt?

15. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    Dat zijn natuurlijk ook niet de merken die de gemiddelde Nederlander voor zijn kinderen koopt. Wij hebben financieel echt niet te klagen maar no way dat ik een jas van 600 euro voor mijn zoon koop omdat hij er wel een heel seizoen in past. Doe ik voor mezelf ook niet trouwens.

Hier een mix van Babyface, Tumble, Vinrose, H&M, Next en Hema in de kast. Oh en Dj Dutchjeans kwam ik tegen op Jayno. Vind ik ook erg leuk. Ik ben vooral van het stoer voor mijn zoons!

Marchella vindt dit leuk.
  16. Uuz

Uuz VIP lid

8 dec 2014
    6.241
    818
    113
    Hier vooral petit bateau en oilily (perfecte pasvorm voor dl - ik ben het zat om steeds alles in te moeten nemen of mouwen af te moeten knippen etc). Zara vind ik helemaal niet leuk meer sinds ze baby-af is.

DastyQueen en Glimmer vinden dit leuk.
  17. Nescio

Nescio Niet meer actief

Bestellen jullie vaak online? Zo ja, kennen jullie goede webshops?

Ik kende tot nu eigenlijk alleen Zalando en La Redoute, en die verkopen geen Quapi of Ninni Vi..

18. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.315
    36.177
    113
    Ik bestel eigenlijk alles online:
    Olliewood
    Kinderkledingtekoop.nl
    Lotenstef
    Kleertjes.com
    Bol.com (heeft ook sommige merken en gratis verzending naar Belgie dacht ik)

Nescio vindt dit leuk.
  19. Mythique

Mythique Fanatiek lid

3 apr 2015
    4.779
    3.907
    113
    #99 Mythique, 4 mrt 2018
    Laatst bewerkt: 4 mrt 2018
    Jayno dus. Heeft ook Quapi. Ik ging daar wat bestellen voor de Melton slofjes en zag toen dat ze echt leuke merken hebben... verder bestel ik bij Limango maar dat zijn acties. Soms hebben ze Babyface of Name it. Bijenkorf en Wehkamp. Joh, er zijn zoooveel sites waar je kinderkleding kan kopen!

Edit: jij woont natuurlijk in België, weet niet of ze allemaal daar naar toe verzenden...

Nescio vindt dit leuk.
  20. Elise75

Elise75 Fanatiek lid

2 mrt 2013
    1.291
    239
    63
    Bij kids republic hebben ze alle merken.

Deel Deze Pagina