Hoe valt Mim Pi? Ik zag een leuk jurkje, voor volgende winter zou die zijn. Jurkjes maat 128 zijn nu echt te kort, dus ik dacht zelf aan maat 140 voor volgende winter, maar ik heb dus echt geen idee hoe Mim Pi valt.
Verschilt, maar meestal wel redelijk op maat, soms ietsje korter. Ik vind de kwaliteit van Mim pi alleen niet altijd geweldig...en de service en klantvriendelijkheid is !&#*&!# Ik koop het om die reden niet meer.
Nee hier hetzelfde. Als je iets koopt dan zeker niet via de officiele webshop (eigenaresse). Dat is me er toch eentje..
Ja dat klopt wel idd. Maar het overgrote deel heb ik wel in dezelfde maat. Alleen die zwierrokjes willen hier echt niet. Zelfs maat 122-128 zakt nog van haar kontje af.
Die rokjes schijnen ook vrij breed te vallen inderdaad, hoor ik van meer mensen. Ik gun haar het geld niet eens meer. Dus ik koop het ook niet via andere sites/winkels. Gun het dan de mensen van Br@nd en Billy & Lilly ed veel meer, die zijn altijd super vriendelijk ed, maar is natuurlijk wel heel andere kledingstijl...
Ik koop er zelf ook helemaal niks meer van. Dat mens is echt niet goed en idd dan gun ik het anderen zoveel meer. Het is wel jammer, er zitten leuke kleertes tussen, maar voor mij heeft het merk echt afgedaan.
Oh jee, hahaha, dank voor de eerlijke antwoorden. Dan kijk ik misschien toch nog maar even verder . Ik vind die stoere jurkjes van Ninni Vi enzo ook leuk, maar dochter is niet zo’n hele dunne zoals ik hier wel eens meisjes voorbij zie komen (en ik zelf vroeger ook was), en ik ben bang dat ze die strakkere jurkjes niet lekker vindt zitten nu ze er echt een gruwelijke hekel aan heeft om iets straks op haar buik te hebben.
Mijn dochter is ook niet heel smal maar draag van Ninni-Vi dan vaak ook de klokkende jurkjes en rokjes. De rokjes vallen inderdaad dit seizoen wijd maar mijn dochter met toch haar kleine budhha buikje past ze perfect!
Nog even een vraag, mijn oudste dochter van bijna 6 is vrij lang en heel slank. Rokjes van h&m zijn in maat 104 soms nog te breed. Haar zusje van 3 is wat ronder. Ze is niet mollig maar wat breder. Welk merk zouden jullie aanraden? Ik vind Quapi, Ninni Vi, Billy en Lilly en Chaos and Order leuk maar ga alles online kopen.
Geen Quapi. Ninni Vi bv. de klokkende rokjes. Billy & Lilly en. Chaos & Order kan best veel wel, denk ik.
Wat een leuke merken komen er langs! Hele avonden googlewerk voor mij haha. Ik koop met name bij next direct voor mijn jongens en noppies, Dirkje, le chic voor mijn meiden. Haaraccessoires: zijn daar toevallig ook nog tips voor? Waar kopen jullie die leuke strikjes etc? Ik m.n. op de markt maar daar ben ik inmiddels wat op uitgekeken...
Dochter 8 jaar: Nik&Nik Br@nd Soft&Jolly Flo Billy&Lilly (dol op de bikerpants) Zoon 6 jaar Vingino Retour Mtz Flo T&D Billy&Lilly