Ik ben hier op ZP ooit geïnspireerd dit te gaan doen dus laten we elkaar weer inspireren. Ik plaats mijn schildering van vorig jaar. Hoewel die best gelukt was en best ingewikkeld, vond ik mijn voorgaande jaren met simpelere plaatjes voor de kinderen eigenlijk leuker. Ik moet erom denken dat het voor de kinderen is en niet het voor mezelf per sé moeilijk willen maken... Benieuwd naar jullie creaties.
Ik ga een raamsticker maken vanmiddag. Hopelijk kan ik m morgen dan opplakken. Zal een foto plaatsen als het af is
Ik ga ook opzoek naar een raam sticker. Verf vind ik zelf niet zo mooi worden. Wel eens geprobeerd maar ben te precies daarvoor
Dit was afgelopen kerst, met krijtstift. Denk dat ik dit jaar weer krijtstift ga gebruiken. Bekijk bijlage 548542
Ik heb laatst mn eerste creatie met raamstiften gemaakt. Ik kan niet zo goed zelf wat bedenken en tekenen, dus heb wel een sjabloon gebruikt.
Leuk topic!! Ik ben fan van de krijtstift Ik heb bij de seizoenenboom een klein raampje staan, toevallig ben ik vanmorgen begonnen een Sint Maarten-achtige tekening te maken. Ik ga dit topic even volgen, leuk!
Deze had ik als herfst raamtekening. En deze vorig jaar met SInterklaas. Eens verzinnen wat we nu weer doen. Van die huisjes vind ik ook wel leuk.
Wat leuk!! Ik zal vanavond als het donker is even een foto van mijn tekening maken, het is nu bijna niet te zien
Met krijtstift. Ik heb deze ongeveer ook gemaakt vorig jaar. Toen heb ik een aantal huisjes via pinterest als inspiratie genomen maar bijv ook het huis van de overburen En dan gewoon uit de losse pols tekenen. Alleen wel even met een latje de onderste lijn trekken zodat de huisjes recht staan.
He die van mij lijkt op die van blossom85 maar mijn huisjes staan wel scheef, ik heb geen timmermansoog! Na 5 dec veeg ik de sint uit en versier ik de kerstboom
Ow leuk! Ik heb vandaag samen met de kinderen ook de ramen versierd met krijtstiften. Ik zal morgen eens een foto maken.
Daar is mijn eigen dan (aangezien ik het topic gestart heb). Ik heb het plaatje overigens van Pinterest gehaald, en alleen hier en daar wat aangepast. Dus ik heb het niet zelf bedacht. Maar vond deze erg leuk.