Hoi meiden, Ik ben 4 weken geleden bevallen en heb nu zo'n zin om me in het nieuw te steken. Maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem als voor ik zwanger was, ik ben vrij stevig, heb maat 48, en ik kan nou nooit eens iets leuks vinden. Laarzen pas ik bijna nooit met mijn dikke kuiten in. Dus wie heeft tips waar ik leuke laarzen kan kopen voor wat dikkere mensen? En in welke winkels vind ik nou eens echt leuke kleding om er echt een beetje hip bij te lopen? Hieronder versta ik gewoon een leuke stoere broek (vind een 3/4 broek of capri heel leuk met laarzen eronder) Of gewoon een beetje een 'sexy' truitje of tuniekje voor als we eens uit gaan ofzo. Hoef er niet halfnaakt bij te lopen hoor maar jullie snappen denk ik wel wat ik bedoel. Ook vind ik zo'n langere tuniek leuk met een legging eronder en laarzen, maar alle leggings die ik heb gezien in maat 48 pas ik dus echt niet, dus ben ook nog op zoek naar een nog grotere maat legging. Wie heeft tips?
H&M bib collectie? Zag het laatst hangen bij de h&m en zag er zo op het eerste oog wel leuke dingen tussen.
weet niet in welke omgeving je wat zoekt. weet in alkmaar wel een leuke winkel voor maatje meer die ook nog eens laarsen verkoopt voor dikke kuiten....
ik koop al mijn kleding maat 50-52 bij Promiss, echt een super leuke winkel met leuke jonge kleding. Heb daar ook een legging gekocht, gewoon de xxl en die past super.
ow ja en mijn laarzen koop ik bij Durlinger, daar hebben ze voor dikke kuiten laarzen. Betaal je wel 150 euro voor, tja je moet er wat voor over hebben
, idd, en bij durlinger ja. Bij veel schoenwinkels hebben ze laarzen met grote schacht. Gewoon even vragen. En bij wehkamp en bij www.bonaparte.nl hebben ze laarzen en kleding in grotere maten. Bij miss etam heb je vindt ik ook stoere leuke kleding, en ook leggings. Ik heb ook mt 48 en pas in de xxl leggings van miss etam. Promiss bij c&a ook leuke kleding, en idd de dyane collectie. En de gewone dyanne collectie valt vindt ik groot uit. Sommige dingen passen mij ook. Even wat speuren en er is genoeg. succes
M&S Van maat 36t/m54..Echt superleuk! Moderne en leuke kleding! Heb er laatst met mn moeder geshopt die is ook wat forser..Ze is goed geslaagd! En niet overdreven duur!
Miss Etam vind ik echt een geweldige winkel. Als je een indruk wilt krijgen van de pluscollectie, dan kun je die ook op wehkamp.nl bekijken, en eventueel bestellen. Kijk onderstaand eens. http://www.wehkamp.nl/w2/Winkelen/Kenme ... RKENMENU=J
Hoi meiden, bedankt voor jullie tips. Ik heb nog nooit wat bij Wehkamp besteld eigenlijk...wil het altijd gewoon eerst kunnen passen in verschillende maten en dan kijken hoe het staat, soms heb ik van een broek 46 en soms 48 en soms 50. t Ligt er maar net aan. De winkels die voor de laarzen genoemd zijn, die zitten hier nergens. Ik zoek winkels omgeving Bergen op Zoom/Roosendaal. Maar bedankt voor jullie tips, zal eens even flink gaan shoppen van t weekend!
Ohja nog een vraagje, weet iemand of die miss etam plus collectie die je op wehkamp hebt, of al die artikelen ook gewoon in de winkel te verkrijgen zijn?
bonaparte stuurt gewoon op. de plus collectie van miss etam die je op wehkamp ziet is ook gewoon in de winkel te koop. ligt er geen durlinger of dolcis bij jou in de buurt. die verkopen ook laarzen met bredere schacht.
Hier nog een online site voor goedkope kleding. Wellicht is de kwaliteit iets minder, maar ik ben heel eerlijk, ik koop liever meerdere malen per jaar goedkopere kleding waar je misschien iets minder lang mee doet, dan 1x per jaar dure kleding. http://www.bonprixsecure.com/nl/home.htm Veel winkelplezier en ik hoop dat je kunt slagen. Liefs, Con
Dat schoenen probleem heb ik ook en moet bekennen dat ik ook wel eens laarzen heb gekocht die niet eens helemaal dicht konden. Kleren koop ik bij miss etam.