Leuke kleding voor een maatje meer? Waar?

Discussie in 'De lounge' gestart door Femmetje, 29 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Ik koop mijn kleding bij Neckermann. Vind hun kleding stukken beter dan van Wehkamp en Bonprix. En als ik niet zeker ben van de maat, bestel ik gewoon 2 maten en de andere stuur ik dan weer terug.

2. Guinevere

Guinevere Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.179
    0
    0
    bij didi heb je ook vaak grotere maten.ik heb maat 46/48 en pas het ook, wel duur..

3. ik koop ook bij hans textiel die hebben sinds kort echt een opfrissing gehad.grote maten en hippe kleding.draag ook mt 48 namelijk en miss etam idd.

4. Niet meer actief

Neckermann, Miss Etam, C&A, M&S, daar haal ik altijd mijn kleding vandaan. Het fijne van de Miss Etam hier in Roosendaal vind ik dat ze een aparte winkel hebben voor de Plus-collectie (de gewone maten zit buiten het overdekte winkelcentrum en de Plus-winkel binnen).
    Ik heb vorig jaar (heb ook 48 en stevige kuiten) laarzen gehaald bij de schoenenreus. Was wel even zoeken en flink passen, maar op een gegeven moment had ik wel laarzen die ik aankon! Voor het eerst in mijn leven! Wat soms ook wel een goed truc is voor de wat stevigere kuit is laarzen met veters ;)

5. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Hiet in de buurt zit een Villa Popken of Ulla Popken (weet nou nog steeds niet hoe hij heet, de naam is ''geschreven'' en een beetje lastig te lezen) en die zegt jonge mode vanaf maat 42 tot 56 te hebben. Idee?

6. Femmetje

Femmetje Bekend lid

24 mrt 2008
    815
    0
    0
    Hoi bedankt voor de tips. Morgen ga ik in Breda shoppen dus voor de laarzen kan ik dan eens bij Ziengs kijken zoals één van jullie zei. Ik heb op de site van JJ gekeken en idd in Steenbergen/H'heide hebben ze die dus als ik niet kan slagen kan ik daar nog kijken.
    En de rest van de winkels struin ik morgen gewoon allemaal af, dan kom ik vast wel van alles tegen, de kids laat ik lekker thuis dus het gaat helemaal goedkomen, ga gewoon op mn gemakje overal kijken. Bedankt voor alle tips!

7. mandytjuuu

mandytjuuu Actief lid

18 jul 2007
    439
    0
    0
    beveiliger en zorg
    zuidholand
    hier zo ook vaak leuke dingen bij bpnprix internet winkel

8. Tania

Tania Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.240
    0
    0
    Ik vond het altijd moeilijk om leuke spijkerbroeken te vinden door mijn maat (ook 46/48 ) maar ik koop ze de laatste tijd bijna altijd bij C&A(bij de "gewone"mode niet bij de grotere maten), die gaan dan tot en met maat 48 en daar zitten echt leuke bij.

9. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

ik koop ook vaak grote maten kleding bij de hanstextiel
    ze hebben daar maten tot maatje 54 en de laaste tijd ook erg leuk ;)

10. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ja die zijn ook in de winkel te verkrijgen (ik werk in een Miss Etam plus winkel) maar ze hebben niet altijd overal hetzelfde omdat de ene winkel een grote plus afdeling heeft en de andere weer een kleinere en waar ik werk is het gewoon een hele plus winkel.
    Ik heb maat 52/54 en ik shop o.a bij Miss Etam (natuurlijk) M&S,C&A,H&M,Promis en nog wat andere plaatselijke winkeltjes.
    Kijk anders even hier
    http://grotematen.startpagina.nl/
    Bij wat betere schoenenwinkels kun je tegenwoordig op veel plaatsen al terecht voor een wat bredere kuitwijte.

Deel Deze Pagina