hallo dames. even een rare vraag. maar bij mij in de tuin ligt een hoopje poep. alleen weet niet van welk beest. het is roodbruin en niet echt een drolletje zeg maar. wil het graag opruimen want het irriteert me vreselijk maar als het kattenpoep is doe ik het maar niet. maar ik dacht dat kattenpoep altijd zwarte drolletjes waren? welke kattenkenner weet raad hahaha
Was je van plan het met je blote handen op te ruimen dan ? Als je handschoenen aandoet, maakt het werkelijk geen drol (wat een goede woordgrap ) uit wat voor poep het is...
hahaha nee wou het met een schep doen maar weet ik veel? zeggen toch dat je katenpoep niet mag opruimen misschien vliegt die bacterie wel op mij ofzo
zou het ff met de schoffel doen hoor of een hard ik zou het niet zo met mijn blote handen gaan opruimen.... of ff met een blikje opscheppen....
Ik zou zeggen maak er een foto van en stuur hem op naar http://www.poepboek.nl/ daar weten ze vast wel van wie het is
Onze kat heeft zo nu en dan diaree dus het kan wel van een kat zijn.... Met een grote schep weg halen..... en/of handschoentjes aantrekken.