Ik ben een beetje aan het downloaden en weet ff niet meer wat ik moet zoeken! dus... van welke muziek houden jullie?! Wellicht komt er wat leuks langs, die ik aan mijn collectie kan toevoegen!
ow van heel veel soorten muziek jaren 60/80/90 muziek. top 40 soms soms rock en metal zoals guns n roses of metallica af en toe nederlandstalig elvis presley simon and garfunkel echt teveel om op te noemen. alles behalve hardcore en rb.
Jaren 60 tot heden. Trance (tiesto, Mike Foyle, Ferry Corsten, Paul van Dyk etc etc etc) Roxette (altijd grote fan geweest) Cranberries Muse Grieks Jean-Michel Jarre (mijn grote idool) Mike Oldfield, Vangelis etc. Kortgezegd: Trance, Synthesizer, Pop, Rock Nog korter gezegd: eigenlijk alles behalve Jazz
Voornamelijk muziek van: Epica, Within Temptation, Evanescence, Deep Purple, Linkin Park, Metallica, Dragonforce, Rammstein, etc. Maar ook muziek van Il Divo, Sugarfree (Wel de Italiaanse, Scusa ma ti chiamo amore bijvoorbeeld) Biagio Antonacci, Massimo Di Cataldo (Un giorno vedrai di bijvoorbeeld)
Ik heb hele brede muzieksmaak, maar wat ik draai is ook beetje afhankelijk van mn humeur . Zo hou ik bv van; - Trance (DJ Tiesto, Armin van Buuren...dit zijn mn toppers!!) Ferry Corsten - Dance - Van jaren 70 tot 90 - Rustgevende muziek; Enya, Era, Celtic Myst - Nederlands talige muziek - Piratenmuziek (tsja, dit is veel bij mij in de buurt, hihi) - Diverse; U2, Nirvana, Within Temptation, Evanescence, Guana Apes..... Sugarbabes. - Bepaalde R&B nrs. Kortom....heb hele brede smaak
Ik heb vandaag de nieuwe cd`s van Coldplay,gare du nord,gotye,james morrison,micheal buble en jan smit gedownload. Weet niet of het wat is hoor,anders gaat het er net zo snel weer van af. Verder vind ik de nieuwe nummers van David Guetta en Rihanna goed,ook hou ik van rock en dance,jazz en sommige klassieke muziek. Vroeger hield ik van hardcore maar daar ben ik een beetje klaar mee.
Mijn smaak is ook heel breed en het ligt aan mijn humeur wat ik draai. Maar mijn favo band is toch wel Nickelback nu.
Hahaha, daar was ik inmiddels achter! Dit soort muziek luisterde ik eerder altijd en vind het nog steeds niet verkeerd. Mijn man krijgt een altijd een rolling als ik daar iets van luister. Hij heeft liever mijn huidige muzieksmaak...
Ik hou van van alles. Veel uit de jaren 60/70/80 en begin 90. Mika en rihanna vindt ik meestal ook wel goed. Maar ik hou ook van hardcore en happy hardcore.
Hier grote fan van Anouk! Goldplay Robbie Williams Nick en Simon ( En helemaaaal als ze Simon & Garfunkel doen ) Uhhhh uhhhhhhh Joss stone. Lady Gaga ( Is live heuulll goed vooral haar akoestische nummers ) En verder kom ik er even niet op
Hier een groot fan van ELBOW maar ook het vroege werk van Deus en Zita Swoon kan mij bekoren. Voor de rest houd ik van al die etterige britpop bandjes, zoals mijn vent dat altijd noemt. 3 fm zit altijd wel goed en anders zoek ik BBC 6 radio op via internet.
ohjaa.. zita swoon ja! ook een goeie.. Binnenkort is dat toch weer, met die britse bandjes?! * ff naam kwijt* edit, london calling!