Misschien vinden jullie het een super domme vraag ik ik zit er nogal mee. Daan trekt zich overal aan op en probeert ook hoe dan ook wel ergens op of in te kruipen. Maar nu hij staat aan tafel en aan de bank laat hij zich soms ineens helemaal achterovervallen. Je hoort dan zo'n koppie zo hard op de grond dat ik zoiets heb van zal het schadelijk zijn en 100x kijken als ie ligt te slapen. Mischien een overdreven reactie maar ik zit er mee. Hoe hard moet jou kindje vallen voordat je een dokter bel.
tja das moeilijk,......ze zeggen weleens , kinderen hebben een hard hoofd , nou dat blijkt nu ook wel, want anders had ie er na een paar x wel mee gestopt,....... maar ja aan de andere kant, goed voor zijn hoofdje zal het niet zijn, lijkt me,...... al kan de dr er niks aan doen misschien, je kan hem toch altijd een x bellen en hem die vraag stellen, hem vragen of het erg veel kwaad kan als ie het doet,... huilt ie erna trouwens? heeft ie dan pijn of gedraagt ie zich erna niet anders? wel zielig , zo'n klein hummeltje nou ja succes,...
tja dus echt last heeft ie er niet van,.. maar ja of het goed voor zijn hoofdje is? als ie er maar geen hersenschudding aan overhoudt,..... maar ja denk dat de dr dit ook wel zou zeggen, dat ie misschien wanneer ie eens TE hard valt, en misschien misselijk wordt, eens te hard is gevallen,...... maar ja bel anders eens, kan nooit geen kwaad toch? zeg dat je je zorgen maakt