Onze meid heeft sinds een paar dagen rode billetjes met wat bultjes en ook op haar vagina. Is dit nou luieruitslag of is er een begin dat er tandjes aan komen want dat lijkt me nogal vroeg? Ze knabbelt en zabbelt alles af kwijlt ook wel verder slaapt ze iedere keer een uurtje en is dan weer wakker...ziek ofzo is ze niet (behalve wat grieperig) en gistreavond wou ze haar fles ineens niet aannemen, maar of dat toeval is? weten jullie wat te doen en wat het is?
Nou ja vroeg,,,,bij de augustus mama's komen er bij 2 beebs al een tandje door ! Ik zou t mondje even inspecteren. Je kunt met je vinger over t tandvlees voelen. Als je een bultje voelt of je ziet een rood bultje of zelfs een bultje met een puntje dan is t een tandje. En daarbij kan dus goed luieruitslag voorkomen
Onze meid had na een weekje sudo smeren geen rode bibs meer maar na weer een weekje alleen de nacht te smeren komt het weer terug? wat moet ik nu doen zijn dit nu tandjes of luieruitslag...(ik gebruik pampers) Ook heeft ze nu schrale wangetjes die rood zien en verder is ze nog een beetje verkouden maar niks raars weet niet of dit hier iets mee te maken kan hebben namelijk. ben benieuwd naar jullie antwoorden!
even over die sudocucreme ik smeer de billetjes van elise altijd naar dat ze gepoept heeft in met sudocucreme ze heeft ook nog nooit uitslag gehad!
Sudocreme gebruik ik ook voor dagelijkse verzorging, maar bij daadwerkelijke luieruitslag ga ik over op Bepanthen. Dat werkt echt heel snel (meestal binnen 24 uur is er al duidelijke verbetering) en erg goed. Dit blijf ik dan gebruiken tot de uitslag weer helemaal verdwenen is en dan ga ik weer over op sudo, die ik persoonlijk niet goed vind werken bij luieruitslag of in ieder geval, niet snel genoeg..