De tweede is onderweg en de kledingkast van mn dochter (bijna 2) schuift door naar de baby. Dus nu op zoek naar een leuke kledingkast voor een peuter. Maar kan nog niet veel leuks vinden helaas... Hoop dat iemand mij kan helpen en of het nou handig is om een grotere kast te kopen of gewoon een kleine 2-deurs? Ben benieuwd naar jullie ervaringen. Hoeft niet perse het goedkoopste van het goedkoopste maar 500 euro is me echt te duur
Hi, Wij hebben ons bedje gekocht bij http://www.kinderbedden.info en toen ook een bijpassende kledingkast er bij besteld. Helemaal gaaf!! En wij hebben gekozen voor een kast met 2 deuren en de linkerhelft is bij ons hang (met boven en beneden een stang, dus kun je 2 keer zoveel ophangen) en rechts is bij ons met 4 planken allemaal leg. Heel handig! Succes met je keuze! Groetjes Cindy
Hoi, hoi, De ikea heeft leuke kledingkasten. Het is natuurlijk ook een beetje afhankelijk van welke stijl je de kamer wil gaan aankleden. Voor mijn zoontje hebben we een strandkast gekocht. Ik schat dat deze zo'n 80 cm breed is. Is echt breedt genoeg voor een kledingkast. Het is gewoon een 1 deurskast. Groetjes Lycke
Wij hebben zo'n Pax kledingkast gekocht bij de Ikea kan je helemaal zelf samenstellen. Kleur, indeling, etc. Echt helemaal super, ben er heel blij mee!
tja, wij hebben een pax kast van de Ikea, van 1,5 meter breedt - 3 deurs. Maar qua diepte 'slechts' 38 cm diep. In het smalle stuk hebben we een hangdeel en mandjes en verder in het grote stuk van 1 meter hebben we allemaal planken. Ruimte over nu dus. Maar ik wil niet dat als haar kleren over 2 jaar een stuk groter zijn, dan we dan weer te weinig ruimte hebben . En nu kunnen haar lakentjes en dekentjes etc, ook allemaal in die kast op haar kamer. Net zoals haar zwemhanddoeken etc. Wij hebben een kast deur met vierkante vakken, in de bovenste vierkanten hebben we foam - elfjes geplakt (disney Fairies) die verder ook op haar kamertje terugkomen . Zo hebben we een praktische, mooie, maar ook leuke kast. (kastdeur: Pax Bergsbo -wit -maar het is qua kleur nét géén wit, erg mooi ) En de handgreepjes hebben we bij gamma gekocht: Vlindertjes
oooh ik heb zo'n mooie gezien bij de karwei, wit hout, met kleine hartjes als een soort raampjes uitgesneden. ben er helemaal verliiefd op, maar hebben er geen ruimte voor.
ik heb op marktplaats een mooie kast gevonden, die iemand op heeft geknapt (hobby) met nieuw likje verf en mooie stof voor de raampjes, echt super geworden en was iets van 150euro. Weet niet meer hoe ze heet, maar ga daar eens op zoek zou ik zeggen.