ja ben ook wel erg van de Hema e.d. ... ze past het toch maar even En ik vind ze dit seizoen best leuke dingen voor kinderen hebben. vind je 4Funkyflavours nog iets ? Vind ik persoonlijk erg leuk. Valt wel klein dus ik bestel als ik er iets koop altijd 1 a 2 maten te groot
Ja, dat vind ik ook... Daarom ben ik blij dat ik inmiddels 2 adresjes heb waar ik regelmatig even binnenloop en soms leuke dingen vind voor hele! kleine prijsjes. Van de week nog een heel leuk rood jeansrokje, (zo'n verwassen kleur rood) van Imps & Elfs van 69.95 voor 5 euro. Het kan zomaar zijn dat ik er 10 keer binnenloop en niks vind en zo loop je weer tegen iets leuks aan. Want eerlijk is eerlijk: Merkkleertjes vind ik over het algemeen wel net iets leuker dan H&M of Zeeman. Maar ze groeien er zo snel uit dat ik het zonde vind om er het volle pond voor te betalen.
Mimpi, maar dan niet de collecties met hertjes en poppetjes erop. Vingino S&D le chic Jottum En verder kan ik vaak goed slagen bij de Zara
Oh leuk, wat een reacties nog! Ik ga morgen of overmorgen de nieuwgenoemde merken eens bekijken! Hoop dat er wat bij zit! @ Lavendel Ik ben normaal erg fan van C&O, retour, vingino, Z8. Ook Quapi, BFC en noppies vind ik mooi. Maar ik vind veel collecties wat tegenvallen dit seizoen. Ik houd ook niet van grote prints op de voorkant van een shirt, dus dan valt er echt veel al af...(voor mijn zoontje vind ik prints dan wel weer stoer staan en kan ik dus een stuk beter slagen)
Ik heb net wat leuke dingen gekocht van Petit Louie, Jottum en Claessen's. Dat vind ik normaal veel te duur spul - gezien zij er niet lang mee doet. Ze maakt er onuitwasbare vlekken op, of speelt er gaten in. Dat moet absoluut mogen en kunnen, maar daarom koop ik dus liever geen heel dure dingen. Gelukkig zit er eens per jaar een popup-outlet in de buurt, waar je met 50% korting kunt kopen. En dan vind ik het prima te doen! (xxstout, geloof ik dat ze heten). Verder koop ik graag spullen in Batavia stad, er zitten outlet stores van Vingino, Tumble 'n' dry, Benetton en Mexx waar ik best vaak kinderkleding koop. Daarnaast koop ik bij de winkels die hier toch in de buurt zitten, zoals C&A - kan ik soms goed slagen en soms vind ik het helemaal niks. Maar dat geldt natuurlijk voor alle winkels...
Ik heb ook weer een super leuke bestelling binnen gekregen van Next. Afgelopen zondag besteld, vandaag (woensdag) binnen. Zat dus ook nog een Pinkster maandag tussen Mijn meisje in haar nieuwe kleding badpak (luier valt er mooi onder), jumpsuit (nog iets te ruim) en jurkje
Ik vind Cakewalk erg leuk. Billy & Lilly inderdaad ook. En afhankelijk van de maat Feetje of Jubel. En Name-it en Br@nd. Verder gewoon V&D en Wibra (al moet je bij de laatste wel vaak mazzel hebben) en soms Zeeman. Kiezeltje en Mim-pi vind ik ook leuk. En Ninni-Vi. Maar daar hebben mijn meiden niets van. C&O vond ik eerst heel leuk, maar de laatste collecties vind ik niet zo...
Vind dat ze vaak bij Jola leuke kleertjes hebben! Tot 86 bakkaboe En daar boven persival Ik slaag altijd!
Oh wat leuk!!! Hier ook een mooi wit badpakje besteld met mooie vlinders erop... Ook nog wat jurkjes/tuniekjes/shirtjes, een wit jurkje en een donkerblauw 'linnen' broekje met motiefjes. Nu het goede weer nog Buy Photographic Butterfly Swimsuit (3mths-6yrs) online today at Next Direct Netherlands Buy Giraffe Print Blouse (3mths-6yrs) online today at Next Direct Netherlands