hallo op dit moment ben ik 39 weken zwanger van de 2e en vannacht had ik oefenweeen die best pijnlijk waren, nu ging ik naar het toilet en had ik een veegje bloed. nu af en toe een beetje buikpijn. bij wie is de bevalling begonnen op deze manier of zou het nog lang kunnen duren? groetjes wendy.
Bij mij niet meid. Pas toen de vliezen gebroken waren begon het. Maar wil je in ieder geval succes wensen mocht dit het begin van je bevalling zijn. Silly
dank je ik hoop echt dat het snel gaat gebeuren, we zijn zo nieuwsgierig naar de kleine. groetjes wendy.
Als je oefenweeen hebt kan het volgens mij toch nog een tijdje duren voordat het doorzet en je echte weeen krijgt... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=26041&start=120 In dit topic kun je er meer over lezen... Maar ik hoop voor jou dat het begonnen is en wens je alvast heel veel succes!
ik weet niet zeker, maar moet je niet bellen als je bloed verliest? het kan natuurlijk van je slijmpropje geweest zijn, maar toch... mocht het al begonnen zijn heel veel succes meid en we lezen het wel hier liefs mij
volgens mij gaat het beginnen bij je meis heb je ook al iets van slijm verloren bij je bloed dat had ik wel namelijk toen wist ik het ik begon mijn slijmprop te verliezen de bevalling kwam daarna vrij snel op gang ben ook met 39 weken bevallen ik wens je veel succes meis dat je straks maar een mooi kindje in je armen mag sluiten
hoi ik had de slijmprop verloren en diezelfde avonr bevallen dus het kan wel meid ik had ook gewoon buikpijn maa rwerd naarmate steeds erger dus succes ik hoop voor je d the tdoorzet groetjes anita
hoi allemaal, helaas gebeurt er nog niet veel, heb wel een zeurderig gevoel in de onderbuik en heel soms even een golf dat het meer pijn doet, maar dat is zo weer weg. he ik wou dat ik wist waar ik aan toe was. misschien dat het vannacht begint. voor de rest heb ik nergens veel last van behalve dan dat mijn onderbuik gevoelig is. ik hou jullie op de hoogte. groetjes wendy.
ik heb ook veel harde buiken, en sommige doen ook pijn....ik wil ook zooooo graag dat het begint, wordt nu echt ongeduldig.. de laatste loodjes zijn echt het zwaarst...
Het kan inderdaad wat bloed zijn van de slijmprop enzo is het bij mij ook begonnen en heb alleen wat zeurderige gevoel gehad in mijn bui ken rug maar meer ook echt niet maar binnen 2 uur was mijn dochter wel geboren. Dus zou wel even voor de zekerheid de vk bellen die kan altijd even kijken. Want ik had haast geen weeen maar toch wel 8 cm ontsluiting. En als ze niet eerder was gekomen was mijn dochter zonder de vk geboren. Succes en hoop dat je kindje snel mag vasthouden. Groetjes Anna.
Ik ben ook de dag na dat ik mijn slijmprop verloren ben bevallen, maar het kan dan nog net zo goed 2 weken duren..