Hoi, Ons zoontje van 3 jaar zweet in bed verschrikkelijk! HijHeeft nu alleen een hemd en onderbroekje aan en ligt zo half onder de deken. MaarAls ik dan ga kijken voor ik ga slapen is hij heel erg bezweet. Een flinke natte plek bij zijn hoofd en natte haren. Herkennen jullie dit? iefs rebbel.
dit heeft mijn dochtertje bij tijden ook, als ze dat heeft dan laat ik haar alleen in een luier slapen met een slaapzak. meestal helpt dat wel, en goed ventileren dus als het kan 's nachts het raam op kiepstand (kan bij ons omdat er een hor voor zit).
Ik wilde daar vandaag ook al een topic over openen! Mijn zoontje zweet in bed ook zo ontzettend. Echt kletsnatte haartjes en een doorweekt rompertje....Hij ligt onder een dunne deken, maar vaak als ik bij hem ga kijken heeft hij die al naar onderen geschopt. Op zijn kamer is het niet warm en er wordt ruimschoots geventileerd. Ik vroeg me dus ook af of dit wel normaal was. Lees dus even mee! Als hij heel enthousiast speelt heeft hij ook al snel een klam koppie.
Mijn middelste en Wendy hebben dit ook. Bij mijn zoon klede ik hem toen hij klein was altijd net even ietsje minder warm aan en lette er altijd op dat hij ademend spul aan had (dus katoen eigenlijk altijd) En dat ben ik dus zo gewend geworden dus doe ik nu bij Wendy ook. Soms toch nog een nat bolletje in bed maar ik zorg er dan meestal voor dat ik makkelijk wat minder over dr heen kan leggen....of wat meer als het ineens kouder is. Ze ligt nu in een pyama en slaapzak onder een lakentje en een dun dekentje. Maar goed we zitten nu op de camping. Als we straks naar bed gaan voelen we altijd even aan dr nekje. Is ze klam dan halen we het dekentje weg. Thuis ligt ze doorgaans in een pyama jasje of truitje en slaapzak en lakentje. Lakentje is meer omdat ze PERSE ergens onder wil gestopt worden. Zodra we naar bed gaan haal ik die weg als die niet al onder dr ligt ofzo. En ik ben ondertussen zelfs handig geworden in het "haal je kind al slapende uit haar pyama jasje terwijl ze ook nog in een slaapzak ligt" Want toch is dat soms nog teveel. Zonder slaapzak wil ze niet...dus soms ligt ze alleen in slaapzak en luier. Wij hebben dan swinters ook altijd van die slaapzakken met afrits mouwen want t wisselt zoveel of ze ze nodig heeft of niet! Maar dus iig ALLES katoen en laagjes zodat je desgewenst wat weg kan halen of aan kan doen.