Jemig wat baal ik, Mijn ventje is helemaal gek op een tut doek van primark, Toevallig had mijn collega er nog 1 liggen als kraamkado voor iemand anders dus die had ik overgenomen als reserve bijde werden gebruikt zo slijten ze allebei nu ben ik er dus een kwijt, spoorloos, zoek grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr en kan hem nergens vinden en nee natuurlijk is het er niet een die overal te koop is. oftewel niet meer te koop en nergens te vinden dus ik baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal
dat is waar! zal morgen foto maken kan hem nu niet pakken. zit stevig in zijn armpjes vast haha maar het is redelijk grote tut doek van een aap gekocht dus bij primark ene kant van de doek is soort teddie stof andere kant is glad net satijn haha en dan een hoofd van een aap dus erop (snapje haha) morgen volgt foto maar weet wel zeker dat hij bij primark vandaan komt
Ik heb een tutdoek van de primark liggen maar weet even niet meer welke (zit in de doos en wordt nooit naar omgekeken) Ga je nog een foto plaatsen dan zie ik of het dezelfde is!
Ik denk dat ik die heb! Is ie bruin? Als je een foto hebt en het is dezelfde mag je hem hebben! Finn doet er niets mee, en hij ligt maar bovenop zijn kast. Ik weet hoe erg hij gehecht is aan zijn girafje (we hebben er ook serieus 4, en ook nog 1 bij de oma's)
Ik kijk ff of ik zelf een foto kan maken...hij is toch nog wakker. Weet alleen niet of ik hem met de telefoon op ZP kan zetten.
Ff kijken of het lukt... Dit is hem...ik ben voor de derde keer vanavond Finn terug in bed gaan leggen, en heb toen heel snel de knuffel gepakt.
Oohh dat is balen indd! Toen ik nog zwanger was en we een dagje naar Disney zijn geweest, hebben we daar ook zo'n knuffeldoekje gekocht voor ons meisje. Een gele met stampertje er op. Dat ding is inmiddels heilig en mijn meisje slaapt echt niet zonder! Toen we hem één keer verloren waren (en weer terug hebben gekregen thank god) wouden we er gelijk nog een bij halen voor het geval hij echt kwijt zou zijn. Maar natuurlijk kun je dat ding nergens anders kopen, heel internet afgezocht en niemand die dat ding had of kon krijgen, pff. Gelukkig gingen mijn stiefzusjes een weekendje naar Disney en hebben zij hem toen mee kunnen nemen! Kan je helaas niet helpen aan nog een knuffel, hoop wel dat je er snel een bij mag vinden!
het is gewoon echt zijn maatje zeg maar haha. net ook leg hem in bed kruipt hij heel bed door pakt aap en gaat liggen haha
hoofddorp kom ik helaas nooit mijn zusje kijkt elke keer weer in rotterdam maar dat is hopeloze zaak daar zijn ze niet meer :S
misschien dat ze er 1 van hoofddorp willen laten overkomen naar een vestiging bij jullie in de buurt.