Gezocht: Exclusieve locatie voor een weekend weg

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Amethist, 19 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amethist

Amethist Niet meer actief

Tja, n.a.v. mijn topic van gisteren (http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/520703-nee-gatverdarrie-baal-echt.html) ben ik dus op zoek naar een nieuwe locatie om een weekendje (of eigenlijk van dond t/m zat) weg te gaan met mijn man.

Eisen:

- bij voorkeur in Nederland, eventueel België
    - liever geen hotel, ik wil echt iets exclusiefs waarbij ontbijt op de kamer wordt geserveerd
    - leuke omgeving (dingen te bezoeken, leuke steden etc.)
    - bij voorkeur met een tuin(tje) voor privé-gebruik
    - prijs mag rond de € 250,-- incl. ontbijt voor 2 nachten liggen

Oh, en misschien dat dit eigenlijk bij "Vakantie" hoort, maar daar kijkt (bijna) geen hond en ik ben echt wanhopig op zoek naar iets. Het is namelijk al voor aankomende maand. Ik zou het dus heel erg op prijs stellen als mijn topic in de Lounge mag blijven staan...

2. Manderijntje

Manderijntje Fanatiek lid

23 jan 2014
    1.168
    1.332
    113
    Weet de prijzen niet precies maar de luxe kamers/suites van Kasteel Engelenburg (Brummen) hebben (allemaal geloof ik?) een eigen terasje aan het water, hele ruime en hoge kamers, heerlijk ontbijt op de kamer en een prachtig restaurant. Het is officieel wel een hotel, de comfort kamers geven ook wel dat gevoel maar de luxe kamers/suites zijn best heel exclusief. Qua omgeving weet ik niet precies wat er te doen is maar het ligt praktisch naast de Veluwe.

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
  4. proudmommy2013

proudmommy2013 Niet meer actief

5. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.998
    6.747
    113
    zuid-holland zuid
    Niet heel duur, maar wel heel erg leuk! In een boerenschuur met een bedstede... Met ontbijt!
    Home

6. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0
    Landgoed Duin & Kruidberg in Overveen/Bloemendaal is absoluut een aanrader. De sfeer van dat hotel is super de luxe.
    Je kan er voor €15 per dag een fiets huren en op de fiets Haarlem verkennen (mooie historische stad)
    Ze hebben verschillende lounges en restaurants (nespresso lounge, smokers lounge)
    Landgoed Elswout zit er pal naast. Het landgoed en omgeving is supermooi.

Ik weet niet of je het met €250 redt in een weekend. Het van der valk hotel hier kost al zo'n €100 per dag

Fotogalerie | LANDGOED DUIN & KRUIDBERG

7. Lentes

Lentes Niet meer actief

Deel Deze Pagina