Tja, n.a.v. mijn topic van gisteren (http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/520703-nee-gatverdarrie-baal-echt.html) ben ik dus op zoek naar een nieuwe locatie om een weekendje (of eigenlijk van dond t/m zat) weg te gaan met mijn man. Eisen: - bij voorkeur in Nederland, eventueel België - liever geen hotel, ik wil echt iets exclusiefs waarbij ontbijt op de kamer wordt geserveerd - leuke omgeving (dingen te bezoeken, leuke steden etc.) - bij voorkeur met een tuin(tje) voor privé-gebruik - prijs mag rond de 250,-- incl. ontbijt voor 2 nachten liggen Oh, en misschien dat dit eigenlijk bij "Vakantie" hoort, maar daar kijkt (bijna) geen hond en ik ben echt wanhopig op zoek naar iets. Het is namelijk al voor aankomende maand. Ik zou het dus heel erg op prijs stellen als mijn topic in de Lounge mag blijven staan...
Weet de prijzen niet precies maar de luxe kamers/suites van Kasteel Engelenburg (Brummen) hebben (allemaal geloof ik?) een eigen terasje aan het water, hele ruime en hoge kamers, heerlijk ontbijt op de kamer en een prachtig restaurant. Het is officieel wel een hotel, de comfort kamers geven ook wel dat gevoel maar de luxe kamers/suites zijn best heel exclusief. Qua omgeving weet ik niet precies wat er te doen is maar het ligt praktisch naast de Veluwe.
Misschien een boomhut? Is weer eens wat anders dan een hotel... Overnachten in een echte boomhut | Boomhut overnachtingen
Landgoed Duin & Kruidberg in Overveen/Bloemendaal is absoluut een aanrader. De sfeer van dat hotel is super de luxe. Je kan er voor 15 per dag een fiets huren en op de fiets Haarlem verkennen (mooie historische stad) Ze hebben verschillende lounges en restaurants (nespresso lounge, smokers lounge) Landgoed Elswout zit er pal naast. Het landgoed en omgeving is supermooi. Ik weet niet of je het met 250 redt in een weekend. Het van der valk hotel hier kost al zo'n 100 per dag Fotogalerie | LANDGOED DUIN & KRUIDBERG