Leuke 'kleine' tuin voor de kids

Discussie in 'De lounge' gestart door Nipa18, 28 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    vanaf 3,5 is de trampoline populair hier, en nu vanf 4 jaar de schommels! de schommels is echt een hele goede aankoop geweest :)

mijn tuin lijkt misch groot op de foto maar dit valt erg tegen in het echt ;) ik heb niet een enorme tuin, wou dat ik meer tuin had dan had ik voor mijzelf nog ruimte een terras te maken ;) maar dit komt nog wel eens als mijn zoon ouder is :)

2. annetske

annetske VIP lid

14 sep 2007
    5.112
    1
    0
    Friesland
    Mooi hoor! ziet er echt erg mooi uit.

3. Mammietammie

Mammietammie Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.567
    0
    36
    Zuid-Holland
    'Kleine' tuin? :$ Ik kijk mijn ogen uit hier :)

Onze tuin is ongeveer 3m x 3,5m...:) Het is bij ons niet nodig maar ik ben wel benieuwd hoe je zoiets leuk kunt maken voor kinderen. ;)

4. wonder111

wonder111 Actief lid

17 feb 2012
    299
    0
    16
    NULL
    NULL
    is dat zo dat je kunstgras 2mx 2m moet kopen?? wij wouden ook zo n kunstgras kopen

5. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

wij hebben ook een tuin van ongeveer dezelfde afmetingen als TS. Wij zijn nu druk bezig met de renovatie. KLeine vijver blijft (met veiligheidsrek erover) en dan helemaal betegeld met lichtgrijze natuursteen van 30x60 en dan van palisades van hetzelfde materiaal en kleur maken we vaste bloembakken.
    Dan hebben wij een klimrek hide en slide gekocht van little tikes, een wipkip en een zandbak dus denk dat het dan ook best kindvriendelijk is. En makkelijk aan te passen aan de speelwensen qua leeftijd

6. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

up, ik wil nog inspriratie opdoen voor nieuwe ideetjes :)

7. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik heb ook een tuin van 10 bij 5,5. Wij hebben hem volledig betegeld zodat de kinderen alle ruimte hebben om te spelen. In mijn vorige tuin had ik veel gras en als het dan geregend had konden ze niet lekker op het gras spelen. Ook ging het gras stuk van het zwembad die ik er zomers op had staan.
    Nu heb ik rijspul staan (fiets, autotje), een lage maar grote trampoline voor de oudste (al is kleinste er helemaal weg van en kan ze al een paar maanden goed zelf springen) en deze klap ik tegen de schutting als we wat meer ruimte willen. We hebben ook nog een losse glijbaan staan die ingeklapt kan worden en een stoelkussenbak voor al het buitenspeelgoed vn de kids. Natuurlijk heb ik er ook nog spullen voor mezelf in staan haha en een mooie verhoogde plantenborder.
    Bij de hema heb ik een groot picknick kleed gehaald die wat gewatteerd is en daar zitten ze bij droog weer heerlijk op te spelen en ik heb een blauwe speelschelp staan die ik vul met ballenbakballen of water.

8. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38
    leuke tuinen!

Hier de onze 12 bij 6. Een gemiddeld rijtjes wonig tuin.
    Sinds 1 maandje tuin huis achter in de tuin laten plaatsen.
    Wij zijn er trots op:D;)

Bekijk bijlage 271624

9. tukker

tukker Fanatiek lid

1 dec 2009
    2.980
    17
    38

Deel Deze Pagina