Bij het kopen van nieuwe kleertjes voor ons meisje van een half jaar valt het me op dat er veel roze, en blauw/zwart/grijs/wit te koop is. Een beetje meer afwisseling zou ik leuk vinden! Dan denk ik dus ook aan (donker)geel, paars, groen, oranje.... Iemand tips waar je dit een beetje betaalbaar zou kunnen krijgen?
4funkyflavours bedoel je denk ik . Inderdaad leuk, maar valt bij mij niet onder categorie betaalbaar. Rokjes van €50,— enzo.
Veel Scandinavische merken zijn ook heel kleurrijk. Bijvoorbeeld Duns Sweden, Maxomorra, Albababy. Wel duur trouwens. Maar misschien in de sale of op Marktplaats betaalbaar te scoren.
eh oeps, ja Tijdens de sale zijn ze 50-70% goedkoper Even goed in de gaten houden, rond april en ik meen oktober hebben ze 10 kortingsdagen, elke dag meer items en hogere korting.
Name-it heeft soms ook wel felle kleurtjes, zou je vooral ook aanmelden op verkoophoekjes op facebook, dan tref je nog wel eens wat uit oudere collecties en kan je zo wat kleurrijks bij elkaar verzamelen! Edit: op kleding verkoop hoekjes dan wel! Je hebt er van merk specifiek (of vaak een combi van 3/4 passende merken) of gewoon algemene.
Wij hebben veel van tumble nd dry. Is niet het goedkoopste merk, maar wij kopen het altijd in rosada of Batavia stad. Van de week alles 60% op winkelprijs.
Chaos and order heeft ook leuke, kleurijke kleren voor kinderen. Kleertjes.com verkoopt daar nu veel van in de sale.
https://www.mothercare.com/clothing/little-bird-by-jools-oliver/?pmin=0.00&sz=60&start=60 Voor mijn zoontje bestel ik hier graag kleding. De Little Bird afdeling is mijn favoriet, vandaar mijn link daar naartoe. Verzendkosten zijn 10 pond naar Nederland en dan nog een klein bedrag per kilo extra. Ik bestel graag met een aantal mensen tegelijk zodat we die kunnen delen.
Hier heb ik veel gekocht voor mijn dochter een aantal jaar geleden: https://m.facebook.com/groups/1441174276141656?ref=content_filter Maar de laatste tijd gebeurde er niet zoveel, dus ben er al weer weg. Wel staan er links naar een aantal erg leuke schandinavische kinderkledingwebshops in die groep!
Je heb ook Pinc Sale moey je ff op facebook zoeken. Die hebben vaak van die promo items in de uitverkoop. En een guess vestje met allemaal vrolijke bloemen op de achterkant en verdet wit voor 15 euro vind ik dan nog een prima prijs. Wil ik echt wat specifieks dan pak ik gewoon mn machines, patroonpapier en een lap stof en maak ik t, maar ik ben dan ook opgegroeid in een atelier dus dan is dat ook wat gemakkelijker. Voor t goedkopere kan je t tegenwoordig wel laten, stofprijzen en fournituren zijn dermate duur dat t voor gewone kleding doorgaans niet echt opweegt en dan hebben we t nog niet over de tijd die je investeert. Hangt wel een beetje vanaf wat je maakt maar het is wel altijd apart.
In de Rosada (outlet centrum bij Rosendaal) zit een geweldige outlet winkel van 4funkyflavours waar je altijd 50-70% minder betaald voor de vorige collectie.