leuke knutsel ideeen voor valentijnsdag

Discussie in 'De lounge' gestart door giebel, 4 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.568
    601
    113
    Hoi, wij doen al jaren niks aan Valentijnsdag, behalve miss een kaarsje aan bij het eten.

Maar mijn dochter is een echt papa meisje en het lijkt me leuk iets met haar te knutselen voor papa. Hebben jullie misschien ideeën hiervoor? Ze kan nog niet mooi tekenen of kleuren maar ze vind krassen met de wasco of kliederen met verf wel heel leuk. In het verleden vaak iets gemaakt van hand en/of voetafdrukken.

Als iemand leuke ideeën of voorbeelden heeft, hoor ik het graag!

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.745
    1.070
    113
    En lieve heerst beestje van wc rol maken en dan op de vleugels mini hartjes plakken ipv stippen en haar dan de vleugels zelf laten 'kleuren'.
    En uiteraard in de liefdes kleuren natuurlijk!

3. aurora5

aurora5 Bekend lid

26 okt 2012
    619
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn blote zoontje helemaal voor roze kusjes gezet en daar allemaal foto's van gemaakt. Ook heb ik een foto van mezelf gemaakt die een kus geeft. Daarna heb ik op greetz van al deze foto's een kaart gemaakt. Heb de kaart al binnen en binnenin heeft zoonlief een tekening gemaakt. Op Valentijnsdag stop ik de kaart tussen zijn laptop, zodat hij hem op zijn werk vind....

4. Aurora2013

Aurora2013 Niet meer actief

Misschien een hartje uitknippen uit een A-4tje of stukje karton en dan dat hartje laten inkleuren met wasco?

hier staan nog wel wat leuke ideetjes voor de hele dag
    Valentijn

5. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113

Deel Deze Pagina