Ik heb met mijn zoontje wasknijpers gelijmd, worden leuke onderzettertjes! Ook lijmen met rubbber, die doosjes kun je kopen bij de speelgoedwinkel.Je hebt ook van die mais die je met water aan elkaar kan plakken.
Ze hebben tegenwoordig overal wel van die leuke knutselkoffers met allerlei plakspullen erin. Hier zijn we nu bezig met kerstkaarten. Misschien een leuk idee? Bij de plaatselijke sigaren/kaartenhandel alles gekocht. Ik heb kerstballen, sneeuwpoppen en kerstbomen uitgeknipt en die hebben we versierd en toen op de kaarten geplakt. Erg leuk.
Die foamplakkers die je nog moet plakken komen komende week bij kruidvat in de aanbieding, staan in het krantje
@lizab: is het nog niet wat vroeg voor kerstkaarten? als je dit topic zo leest lijkt het bijna of iedereen hier hele dagen achter elkaar doorknutselt trouwens Denk dat wij voor de sinterklaas maar zo'n zeeman-knutselkoffer gaan halen.. zit vanalles in en het maakt anne weinig uit WAT er precies in zit als het maar leuk gekleurd is en jej er mee kunt freubelen