Zelf hebben we het idee dat we er al uit zijn , maar ben toch erg benieuwd wat jullie een leuke naam vinden voor het broertje van Puck. We houden van korte, stoere, Hollandse namen.
Ben benieuwd welke naam jullie in gedachten hebben Puck & Ben Chris Daan Hugo Job Jos Kick Luuk Len/ Lenn Leen Max Nick/ Niek Quinn/ Quint Ralph/ Ralf Rick Stan/ Stijn Sam/ Sem Syl/ Sil Toby Tom/ Thom Tim Vico Vince
Teun Kees Mees Guus Joes Joep Jos Finn Max Quinn Mick (ik ken een Puck en Mick, maar vind de combi niets) Loek Koen Tijn Tijl Job Beer Jeroen Tom Sam De dikgedrukte namen vind ik het leukste
Oeh, heel benieuwd welke naam jullie in jullie hoofd hebben! Het eerste wat ik dacht was: Puck & Sam De leukste opties verder, vind ik: Puck & Olaf Puck & Finn / Fynn Puck & Flinn / Flynn Puck & Sebbe / Seppe Puck & Borre Puck & Stijn Puck & Mees Puck & Felix Puck & Sieb Puck & Joep Puck & Siem Puck & Stan Puck & Noah Puck & Roan Puck & Timo / Tymo Puck & Joas / Joaz Puck & Jip / Yip Puck & Bor Puck & Isha Puck & Tije / Thije En verder: Seb / Sep Rowan Rowin / Rowyn Rik Ichi Jens Nels / Mels Naud / Naut Jari Cas Chiem Flynt Jop / Joppe Thije Tijn / Thijn / Tijm Pim Daaf Stef Lars Tibbe / Tjibbe Jonas Inci Midas Niek Jelle Melle Luuk Roben Twan Tybo / Tibo Chiel / Giel Lex Joost Thijs Rowen Mika
Wil ik ivm eventuele meelezers nog niet bekend maken, maar sommigen komen een heel eind in de richting
Leuk! Puck....! Mijn ideeën (sorry voor eventuele dubbele namen) - Puck en Guus - Puck en Teun - Puck en Thijs - Puck en Tijl - Puck en Joep - Puck en Sjors - Puck en Toon - Puck en Huub - Puck en Mees - Puck en Thom - Puck en Kick - Puck en Ties - Puck en Niek - Puck en Diede
Veel mensen verwachtten dat wij onze dochter Puck zouden noemen (zoon heet Kick) maar ik vond dat persoonlijk een te hoog Jip & Janneke gehalte hebben. Maar... smaken verschillen Ik vind Mees, Huug, Mees, etc erg leuk. Puck is een echte Hollandse naam en daar vind ik persoonlijk Dex of Raf niet echt bij passen.
oh, leuk topic! Puck en ...Sep ...Finn ...Sam ...Mas (mijn persoonlijke favoriet ) ...Job ...Jim ...Ties (ook erg leuk!) ...Cas ...Bob ...Jor ...Kai ...Max (ook ik ben erg nieuwsgierig wat jullie gekozen hebben)