Twijfel over de voornaam is er niet meer. Het word definitief Coco! Maar ja, nu dan toch twijfel over de 2e naam. Phileine stond al heel lang vast, maar nu kwam man lief met de naam Nequeba (nekieba), vind ook ook mooi in combinatie met Coco... Wat vinden jullie?
Ne-wat?! (Phileine inderdaad! Vind die andere naam compleet verwarrend en echt te apart en exotisch en 'laag')
Ik heb Phileine gestemd! Tenzij jullie een heel donker Afrikaans meisje verwachten, dan is Neqeuba wel mooi .
Phileine. Die andere naam vind ik helemaal niets, ergens ook een beetje zielig, niemand kan het uitspreken en ze zal het altijd moeten spellen..
Ik vind Nequeba een hele mooie naam als je een donker kindje verwacht. Dat vind ik dan wel passen. Bij een blank kindje of kindje zonder de "roots" vind ik het niet gepast.
als je een speciale reden hebt voor nequeba dan zou ik die doen - het klinkt wel mooi. Maar wel erg buitenlands - afrikaans ofzo. Maar anders gewoon phileine. Ook mooi, ook passends en gewoon wat logischer...
Nequeba vind ik niet mooi MAAR Coco Phileine vind ik echt een vreselijk slechte combi.. Aangezien je de tweede naam er meestal niet vaak achteraan zegt,zou ik dan tóch voor Nequeba gaan..