Als je via deze link boekt krijg je 40% korting was een actie van Prenatal! Center Parcs | Met Prénatal naar Center Parcs!
dan heb je alsnog volgens mij een code nodig bijje boeking toch? ik probeer net en hij vraagt om de voucher code??
Nope, ik heb gister ook geboekt via die link en heb ook geen bon ofzo... Lekker van de korting genieten!
misschien beetje laat van mij he. maar ik heb op die link geklikt. vervolgens krijg je als je boekt 15 % korting in plaats van de 40 % want als je die 40 % wil hebben dan moet je een code in typen van een voucher? die ik dus niet heb... dus ja dat schiet dan niksop om via die prenatal te boeken ?
moet je maar eens kijken. kempervenne 4 volw. 2 kind. 1 hond. 1 augustus. 2011 vip original cottage. komt je uit op iets van 1800 euro ?? 15 % korting is daar van af. en meer korting lukt niet.
als ik kijk krijg je in het overzicht een rijtje met keuze's en dan kun je kiezen voor 40% korting van Prenatal. Center Parcs | Met Prénatal naar Center Parcs!
Ik kijk net op de site en als je de voorwaarden leest zie je ook waarom die je korting niet pakt. Doordat je VIP heb