Hallo, Ik vraag me af hoe lang de meeste nog last hebben van de knip na de bevalling. Ik ben begin december bevallen van een schat van een zoon maar heb nog dagelijks last van de knip, of in ieder geval het litteken. Ik dacht eerst dat het vooral was als het buiten wat kouder is maar nu heb ik ook binnen regelmatig een trekkend gevoel. Hebben hier meer mensen last van? En kan ik er iets aan doen? Groetjes
ja heb het ook gehad was echt niet fijn wat ik heb gedaan is dagelijks voor het slapen gaan het litteken met naturelle creme bv vaseline beetje masseren dan word de huid erom heen een stuk soepeler en dan is het trekkende gevoel ook weg bij was het vanaf het inmasseren met een week al weg!
Ik heb hier zeker nog 6 weken last van gehad en nu nog steeds soms als ik ongesteld ben. Ik deed ook vasaline smeren erop en veel zonder onderbroek slapen. suc6 ermee groetjes
hier ook ontzettend lang last van gehad! en idd als het echt heel koud is buiten dan heb ik er nog last van!
Heb er ook nog regelmatig last van. Vooral bij koud en vochtig weer . Laat die lente dus maar komen!!
Heb er nog steeds een beetje last van. Maar echt pijn eraan hebben heeft bij mij toch echt wel 10/12 weken geduurd!