Tot wanneer beschuit met muisjes

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door kbloem, 17 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    Het is natuurlijk niet zo'n groot probleem. ;)
    Maar wij verschillen hier thuis van mening.
    We hebben de laatste beschuiten en muisjes opgemaakt.
    Maar we krijgen nog steeds kraamvisite.
    Ik noem het eigenlijk geen kraamvisite meer, ze is al bijna 3 maanden.
    Moet ik nu nog elke keer beschuit met muisjes gaan smeren voor de mensen die nog komen?

Vind eigenlijk wel dat we die periode hebben gehad..

2. Janneke21

Janneke21 Fanatiek lid

25 jul 2008
    1.945
    0
    0
    Kinderopvang en studerend
    Jeetje, ik vond het vandaag al niet echt meer nodig haha :p Het was dat de kraamvrouw dit nog aan de visite aanbood. Tot bleek dat mn vriend de beschuitjes al op had gegeten. Haha dat is af en toe ook echt een boer :)
    Hij is dus snel nog even gaan halen.
    Ik zorg nog wel zo'n 2 weken ofzo dat het in huis is, maar echt geen maanden meer hoor. Dan zullen er inderdaad nog best mensen Jayro voor het eerst komen bekijken, maar dan hadden ze maar eerder moeten komen ;)

3. kbloem

kbloem Bekend lid

2 feb 2009
    854
    0
    16
    :) :)

4. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

een week of 6 vind ik mooi zat, en na die 6 weken maak ik op wat ik nog in huis heb maar koop geen nieuwe bij ;)

5. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb nog steeds muisjes in huis (megaverpakking gehaald bij de groothandel, beetje overmoedig :)). Als er mensen zijn die ukkie voor het eerst zien, kunnen ze gerust nog een beschuitje krijgen.
    En ik lust ze zelf ook nog graag!

We hebben bedacht dat we zijn verjaardagstaart gaan versieren met alles wat we nog aan blauw-witte muisjes hebben, dan zijn we er toch in een jaar doorheen geraakt.

6. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Totdat de muisje op waren ;)
    Zal met een week of 6 geweest zijn.

7. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Wij hebben nooit beschuit met muisjes in huis gehad, nooit aan gedacht :oops: :oops:

8. yinte

yinte Fanatiek lid

28 jul 2008
    4.513
    1
    0
    mama en huismanager
    omgeving breda
    ik heb daar nooit zo over nagedacht. nu zullen wij ook niet veel krambezoek krijgen. onze fam is helaas door veel sterfgevallen behoorlijk uitgedunt en de andere kant loopt niet zo hard. ik denk dat ik gewoon wat in huis haal en als het op is is het op. al vind ik ze zelf best lekker en koop ze tussendoor ook weleens als zoetbeleg. dus ach we zien wel.

9. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Zolang er kraamvisite kwam ;) . Ik vond het wel lekker goedkoop ook die beschuit met muisjes en gezonder voor onszelf dan koeken ofzo :) .

Ik was ze na 3 maanden nog niet beu-gegeten hoor ;)

10. marleen4683

marleen4683 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.727
    0
    0
    Groepsleidster Knderopvang
    Friesland
    Wij hebben ook nog wat beschuiten en muisjes in de kast staan maar kraamvisite doe ik nu niet meer aan. Vorige maand zijn de laatste beschuiten met muisjes uitgedeeld.
    Over 2 weken komt er nog visite maar die krijgen wel gewoon een koekje/gebakje hoor!

11. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ik had geen beschuit met muisjes, maar roze-koeken, die heb ik tot een maand of 2 1/2 in huis gehaald en daarna niet meer...

12. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    wij kregen afgelopen week nog kraamvisite, m'n kleine meid is bijna 6 weken.
    toen de gasten naar huis gingen kwamen we erachter dat we geen beschuit met muisjes hadden gesmeerd! oeps vergeten...

13. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.186
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik zou geen beschuit met muisjes meer doen hoor. Hadden ze maar eerder moeten komen toch :)

14. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    ik had alleen beschuit tijdens de kraamtijd
    en dan bedoel ik dan dat de kraamhulp nog komt
    daarna was het gewoon visite die kwamen kijken

15. Arja

Arja Bekend lid

2 nov 2008
    951
    0
    0
    Ik ga helemaal geen beschuitjes doen. Voor mijn gevoel komen mensen met (soms) een duur cadeau en dan krijgen ze een beschuitje bij de thee of koffie. Vind het zo goedkoop overkomen. In de eerste week zorg ik voor een geboortetaart en daarna krijgt de visite roze koeken met een toefje slagroom en een paar muisjes erop voor het idee.

16. kristal

kristal Lid

22 jul 2008
    78
    0
    0
    leidinggevende bij een schoonmaakbedrijf
    rotterdam

:) :)

17. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Gunst, koop gewoon nog een rol beschuit en een pak muisjes en wie zin heeft kan er nog een krijgen.... lijkt me niet een grote investering en beschuit met muisjes smaakt eigenlijk ook best wel lekker als ontbijtje.

18. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hebben iedereen die voor het eerst kwam een beschuit met muisjes gegeven. Dat zal dus een paar maanden lang zijn geweest. Vond het wel makkelijk (en lekker!).

Pim

19. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Heerlijk die beschuiten. Ik eet ze het liefst de hele dag door. Ik ga nog wel even door met beschuiten eten.......... en het bezoek moet maar mee eten.

20. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

wij hebben de beschuit met muisjes die we in huis hadden gehaald opgemaakt en geen nieuwe gehaald, we krijgen nu nog regelmatig kraamvisite en ik ga volgende week alweer werken, het houdt ergens op hoor :(

Deel Deze Pagina