Hallo iedereen, Ik ben nu al op zoek naar ideeën voor het geboortekaartje,heb een leuk idee gevonden,maar bij gebrek aan ideeën en creativiteit weet ik even niet waar ik moet zoeken. Mijn vriend is muzikant,dus ik het het idee om een soort van 'aankonidiging' te maken.. iets in de trant van A star is born.. Net of je een cd aankondigd.. alleen dan niet zo zwart wit.. we willen zelf alles maken,maar ik zou graag op internet een paar ideeën willen zien of lezen.. hebben jullie enig idee waar?? Alvast bedankt!!
kan je niet een cd bedrukken en dat gebruiken als geboortekaartje? En eventueel op de cd nog wat zeggen....
opzich een leuk idee.. maar dat vind ik te 'hard'.. ik wil het nog wel een beetje baby'achtig houden.. Ik zit bomvol ideeën!!
Bij veel drukkers kun je ook zelf een kaart ontwerpen; ze hebben ook veel kaarten als voorbeeld (bij ons tenminste) Verder zijn er heeeeeeeeel veel websites
Waar wij onze geboorteaankondiging vandaan hebben hebben ze ook filmposters. Weet niet of dat is wat je bedoelt, maar staat op deze site: SuperWebDesign: Nummer 1 in Websites, Geboortekaartjes, Uitnodigingen, Huisstijlen en al uw Photoshopwerk