hoi! Ik ben opzoek naar leuke lakentjes. Ik heb tot nu toe nog geen leuke lakentjes kunnen vinden. Bij de prenatal en hema hebben ze veel met een gekleurd lakentje en de simpele zonder kleurtjes vind ik zo ouderwets. Nu heb ik bij de gardo op de kinderkamerafdeling leuke lakentjes gezien, maar niet in de winkel zien liggen. Met van die leuke tekstjes erop zoals A star is born maar ook met van die leuke figuurtjes erop. Alleen kan me zo 123 niet meer herinnneren hoe die figuurtjes heetten. Eigenlijk ben ik opzoek naar lakentjes met een mooie opdruk in wit/creme/bruin tinten. Wie kent leuke lakentjes en het merk ervan? dan kan ik op internet zoeken. Alvast bedankt
Die je hebt gezien bij de gardo zijn inderdaad leuk! Maar als het goed is hebben ze die gewoon te koop in de winkel.
http://www.anel.info/index.php?mode=CONTENT&pID=3 zijn het deze? Zo ja, dan kan je ze in de winkel bestellen, heb ik ook moeten doen.
JAAAA dat zijn ze Wat grappig dat je door had wat ik bedoelde. Ik zal dan eens in de winkelvragen naar de kosten, ik vind die van snoopy zo snoepig Dank je