Morgen een verjaardag van een neefje die 5 jaar is geworden, al een paar keer om n kadotip gevraagd, kreeg ik afgelopen woensdag het volgende: Hii houd van muziek, dinosauriërs, ernst en bobbie en piratendan. Iemand een leuke tip, liefst van intertoys of action en onder de 8
Bij de boekenvoordeel heb je ook ontzettend leuke dingen. Prachtige boeken met platen van bijv. dinosaurussen en soms ook doe-boeken.
Waarom is dat een onbetekend verjaardagslijstje, er staan toch hele concrete dingen op? Koop een leuke grote plastic dino bij de action en je bent klaar. Of een dinoboek, dinostickers, boek over piraten, piratenverkleedkleren, muziekinstrument. zat te bedenken.
Mja ik vind dat prima lijstjes. Kun je namelijk gewoon iets kopen dat je zelf uitkiest En weet je toch waar je naar moet kijken en kies je dus waarschijnlijk prima
Bedankt voor de tips! Die van boekenvoordeel vind ik n leuk idee. Zo concreet vind ik het lijstje trouwens niet, kan er werkelijk alle kanten mee op. Nee, niet moeilijk om wat te vinden maar vind het wel leuk om met iets origineels aan te komen en dan vind ik zoiets als een doeboek over dino's wel een goeie.
Maar je hebt nu keuze in hoe origineel je het wil maken en wat je er aan uit wil geven. Als ze iets heel specifieks zou opschrijven... dan is het helemaal saai En boekenvoordeelwinkel is een absolute aanrader qua kadootjes. Kom er ook graag als ik zo'n lijstje als jij krijg Je wordt er vanzelf handiger in. Ik winkel ook graag bij bigbazar omdat die ook veel kadootjes heeft in thema's. Frozen, minions, huisdiergeheimen etc En tegenwoordig ook spelletjes en puzzels. En veel knutselspul natuurlijk.