Hallo dames, Mijn zoontje is 12,5 maanden. Hij staat af en toe los en loopt aan de hand. Ik merk dat hij op zijn slofjes weinig steun heeft. Dus wil ik graag schoentjes voor hem kopen. Maar ik zit al meer dan uur te zoeken op internet maar het is of zijn maat niet of het zijn al zomerschoenen. Ook heeft hij een hoge wreef dus daar moet ik ook rekening mee houden. Hebben jullie ervaringen met merken of winkels? Graag hoor ik jullie tips. Alvast bedankt!
Shoesme met flexibele zooltjes. En ik zou sowieso niet op internet bestellen maar gaan passen in een winkel.
Dank je! Weet je ook welke winkels dit verkopen? Ik woon op een eiland en kan dus niet even met hem naar de winkel. We hebben hier wel 1 schoenenwinkel, zal eens zien of ze daar zijn.
Op de website van Shoesme staan welke winkels ze verkopen. Hier was dat er helaas geen een in de buurt. Wij hebben nu Elefanten van Van Haren, maar daar moet je goed naar zoeken want de meeste Elefanten hebben geen flexibele zolen. Jochie is ook goed, die verkopen ze bij Nelson.
Bardossa flex ,hebben wij. het super schoentjes ! ze loopt er heel erg goed op , eerst hadden we van die lompe nike's , vreselijk . toen ze bijna een jaar was zijn we toen over gegaan op bardossa, en nu rent ze er zelfs mee. ik zou wel naar de winkel zelf toe gaan dan meten ze de voetjes op en ze geven goed advies .
De eerste schoentjes van mijn zoontje waren van Replay. Met een goede flexibele zool. Zou inderdaad wel even gaan passen in een winkel. Ons zoontje had ook een hoge wreef (wordt nu al minder, babyvetjes gaan er af ) en ook nog een brede voet en dit was het enige schoentje dat hij goed aan kon.
Nog geen schoentjes. Dan liever op blote voeten als slofjes niet goed gaat. Heel flexibele zooltjes, breed bij de tenen en geen voorgevormd voetbed is belangrijk bij de ontwikkeling van de voet. Shoesme zijn wel heel flexibel maar ook vrij smal bij de tenen. Eerst gewoon nog leren slofjes dus, tot ze echt goed los kunnen lopen en ook buiten willen lopen. En trouwens, als er geen nattigheid is, liep die van mij ook op zn leren slofjes buiten, beter als op schoenen. Toen hij eenmaal goed liep en zijn leren slofjes niet meer voldeden voor buiten, en ook de slofjes met rubberen zool te klein werden kocht ik bobux. Die voldoen aan het brede-schoen idee, en zijn flexibel maar nog niet zo flexibel als slofjes. Toch is shoesme een redelijke tussenweg tussen slofjes en schoentjes, afgezien van dat ik ze te smal vind bij de voeten.
Shoesme is en goede schoen als je kind smalle voeten heeft zoals de onze. Andere schoenen trek je zo uit als hij vast zit (bij de hak), shoesme bleef zitten gelukkig. Toch laat ik haar regelmatig ook nog op de leren schoentjes lopen. Niet teveel op dezelfde schoen dus. Eigenlijk draagt ze ze nu alleen 's ochtends 3-4 uurtjes en 's avonds evt nog 1-2 uurtjes. Bobux ga ik wel onthouden
hier elephanten bij van haren weg, met flexibele zool. Thuis loopt madame vooral op blote voeten. Ten eerste omdat dit wel gezonder is en ten tweede omdat de kleinste stevige schoentjes die ik kon vinden maat 18 waren terwijl ze maat 17 heeft. Maar tuttebel vindt het prachtig om haar schoentjes aan te hebben
Shoesme zou ik echt gaan passen in de winkel. Mijn zoontje past ze niet. Ze zijn smal en zijn wreef past er niet in. Heb nu bardossa met veters. Hele fijne schoentjes. Heel flexibel. Hij loopt er super goed op.