Jullie kennen het vast wel denk je een liedje leuk te vinden, en dan sta je ff stil bij wat er nou gezongen wordt.. Hier heb ik een leuk voorbeeldje YouTube - Ko korn versie YouTube - The Nightmare Before Christmas - Kidnap the Sandy Claws normale versie Ik vind het echt zoeen leuk liedje, en dat voor een kinder film, de text is eigenlijk best wel hard, vind de korn versie eigenlijk leuker haha Zijn er meerdere meiden hier die dit kennen, en de liedjes weten op te noemen, kan zowel kinder liedjes zijn als gewone liedjes XD
Nou ik vind die liedjes van Lilly Allen allemaal wel lief klinken maar dat zijn ze niet (fuck you, smile etc)
For Reasons unknown van the Killers is echt een geweldig nummer, dat ik altijd keihard mee loop te blèren, maar het gaat over iemands relatie. Hij en z'n vriendin zijn helemaal uit elkaar gegroeid en hij gaat haar verlaten. Hij kan niet uitleggen wat hij voelt, maar hij voelt gewoon niet meer hetzelfde voor haar. Heel wanhopig eigenlijk en ik herken het uit m'n vorige relatie (alleen toen was ik degene die zo dacht) en nu voel ik me bijna schuldig als ik meezing, omdat m'n vriend dan misschien wel denkt dat ik op 'm ben uitgekeken, wat absoluut niet zo is YouTube - The Killers - For Reasons Unknown
Ga maar eens opzoeken waar Hotel California over gaat.. luister je er ook geen 2e keer hetzelfde meer naar.
Van Falco was die! Supernummer!! Maar een heel zielige/nare clip, waar later nog een andere versie van is gemaakt die dan vóór kinderbedtijd al uitgezonden mocht worden. Die andere werd verboden o.i.d., toch?
Dat nummer van Eminen ft Aaliyah met "I like the way you lie"... Een lekker nummer, maar met nogal een vreemde tekst.
YouTube - Inner Circle - Sweat (A La La La La Long) And if you cry out, i'm gonna push it some more??? Euhm ja lief
Oja, da's waar, van Falco! Hoe ik nou bij amadeus kom Maar bij ons thuis wassie vanaf dag 1 al verboden, hahaha. Terwijl het wel een lekkere meezinger was Maar de tekst was inderdaad niet best en de clip was helemaal naar!
Wat dacht je dan van ehm..hoe heet die ook alweer met die tekst van you and me baby ain't nothing but mammals..Kan ff niet op de band komen