Ook een bekende; Luister eens naar sommige teksten van K3 en wees dan blij dat je kinderen nog niet doordenken
Occult and Prophetic Messages in Rihanna's Umbrella | The Vigilant Citizen Lees dit (en de rest van de site) en er zijn heel erg veel nummers waar je toch anders over gaat denken...
O-town - Liquid Dreams Wij als 14 jarige guppen hadden geen idee waar het over ging en stonden dan ook keihard mee te zingen... en nu...
LOL als je je in dat soort dingen gaat verdiepen dan ga je anders over de wereld denken echt hele vage dingen en soms enge dingen. Maar dat is weer een ander verhaal oh ja.. ik was misschien een jaar of 5 en toen zong ik.. i'm horny, horny horny horny..!! geen idee was het betekende natuurlijk mijn moeder schaamde zich dood en ik mocht het niet meer zingen.. ik aan mijn moeder vragen.."mag ik het wel neurieen dan?" nee mocht ook niet
Dat klopt niet hoor Aaliyah is al bijna 10 jaar dood... Dat is Rihanna sorry zag al dat je het al weet
Van Bruce Springsteen : I'm on fire Hey little girl is your daddy home Did he go away and leave you all alone I got a bad desire Im on fire Tell me now baby is he good to you Can he do to you the things that I do I can take you higher Im on fire Is niet helemaal ethisch verantwoord. of ben ik nou zo'n zeikerd?
Genuwine heeft alleen maar geile liedjes... YouTube - Ginuwine - When We Make Love When we make love you go. aaaahhhaaaaaah And I'll go. Ohooohoooh
weet je wat ik altijd zo'n vaag lied vind. die van "it can happen to anyone of us.." door gareth gates.. heette hij nou zo? hoezo het kan ons allemaal gebeuren? mij niet hoor. (vreemdgaan)
Ik heb sowieso een hekel aan zulke nummers Net als 'Tired of Being Sorry' van Enrique Iglesias.. Schatje, je had gelijk, ik was fout. Maar tja, ik was alleen, dus hou nou maar op met zeiken. Ik ben moe van me schuldig voelen Aardig hoor (wel een lekker nummer though )