Cee lo Green met Fuck You Ow wat een heerlijk nummer, in de auto gaat ie hard aan maar soms vergeet ik weleens dat mijn zoon en dochter ook in de auto zitten. Gelukkig zingen ze het niet!
ah hoe heten ze ook alweer... is al van jaren terug. "Let me lick you up and down.... till you say stop. Let me play with your body baby, make you real hot.
Wow..! Ik keek net even op die site. Ik vind het wel een beetje ver gaan dat het liedje Umbrella van Rihanna eigenlijk gaat over de duivel en dat ze wil dat de duivel in haar moet treden enzo Beetje freaky als je het mij vraagt! Het kan natuurlijk wel..maar ik heb zo mijn twijfels of het nummer echt daarover gaat! Een liedje van een paar jaar geleden die ook wel vrij grof was was die van Eamon - fuck you, maar een hit dat het was
Another level. Wat vinden jullie van How many licks van Lil Kim? YouTube - Lil Kim - How Many Licks [Music Video] (Uncensored)
Daar was laatst een meisje loos Laatste twee coupletten: Och kap'teintje, sla me niet Ik ben uw liefje zoals gij ziet Zij moest komen in de kajuit Kreeg een pak ransel en toen was het uit Gezellig... Advocaatje ging op reis Voor een herberg bleef hij staan Stokvis nam hij voor 't ontbijt Graatje stak hem in zijn keel Dokter werd erbij gehaald Maar de dokter kwam te laat Zo stierf onze advocaat Op zijn buikje groeit nu gras Ook niet erg leuk. In een groen knolleland Daar ging dus één van de haasjes dood. Er zitten zeven kikkertjes Die zaten dus half dood in de sloot, want ze hadden honger en verdriet.... Hmmmm.... Bedoelde je zoiets?
hahaha ja , ik heb daar vroeger echt op zitten janken omdat z,n konijntje dood was ! Nu kan ik er hard om lachen.
Ik las de titel en moest meteen aan k3 denken! die zijn soms echt funzig Heyah mama: Ik wil jou, jij wil mij Ik weet een plekje waar ze Ons niet vinden Jij mag me verslinden..... Oya Lele: Oh jeee Oya lele Ik geef je een stiekeme zoen Oh jeee Oya lele En niemand die merkt wat we doen & t leven is een feest en mijn hart staat in vuur en vlam als je mij verwent Het is maar goed dat ze op de k3 leeftijd nog lief en onschuldig zijn
John Legend: I see you're closing down the restaurant Let's sneak and do it when your boss is gone Everybody's leaving, we'll have some fun Oh, maybe it's wrong, but you're turnin' me on Oh, we'll take a visit to your mama's house Creep to the bedroom while your mama's out Maybe she'll hear it when we scream and shout, but we'll keep it rockin' until she comes knockin' Oh en Diane van Therapy heeft ook zo'n ehhm bijzondere tekst En ik weet nog dat mijn zusje inneens thuiskwam en zong I'm horny, horny horny horny hahaha... Ze had natuurlijk totaal geen idee wat het betekende
Kennen we deze nog (ja, is ook voor mijn tijd... tekst is ook een tijdje verboden geweest geloof ik) maar wat een lekker nummer! Boomtown Rats - Don't like Monday's
Die van John Legend vind ik niet zo schokkend omdat het nummer ook gewoon duidelijk over sex gaat. Ik had het eerder met K3 dat ik dacht van hey...dit is helemaal niet zo onschuldig hahahha.
Oh en Diane van Therapy heeft ook zo'n ehhm bijzondere tekst En ik weet nog dat mijn zusje inneens thuiskwam en zong I'm horny, horny horny horny hahaha... Ze had natuurlijk totaal geen idee wat het betekende [/QUOTE] Is idd een super nummer om te luisteren. Maar snap wel dat het niet voor kindjes bedoeld is.
Barbie girl van Aqua, ook zo leuk liedje om mee te zingen... maar de tekst is ook niet erg netjes. Songteksten.net - Vertaling: Aqua - Barbie Girl
Zit even liedjes te luisteren op youtube maar eigenlijk is het liedje van The Cranberries - Zombie ook best wel ''harde'' tekst. maar ook wel lekker mee zing nummer.
Lil`Kim heeft wel meer leuke liedjes Songteksten.net - Songtekst: Lil' Kim - Magic Stick ( Ft. 50 Cent )