'T groeien van de buik

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sil1, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Hallo dames,

Ik ben benieuwd naar t volgende..

Ik ben benieuwd wanneer je kleintje een groeispurt maakt, maar maak ik die dan ook kwa groei met de buik?
    Ik ben nu 31 weken zwanger, en mijn buik is echt gaan groeien met week 28.
    Ik heb best een enorme buik, en als ik dan hoor dat er nog een groeispurt aan komt, of ik dan voor mij lichaam niet te groot wordt haha.
    Kan mijn buik nu nog groter worden, of is het nu wel klaar met groeien?

Groetjes Sil.

2. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Dat is afhankelijk van hoe je buik groeit en hoe groot je kind is! Hoeveelheid vruchtwater speelt ook een rol..
    bij mij was mn buik ook giga gegroeid rond week 30 maar staat nu alweer een poosje wat meer stil. Vind het moeilijk te zeggen wat het beloop gaat zijn.

3. Jellybean79

Jellybean79 Bekend lid

28 aug 2014
    508
    1
    16
    Haha, heel herkenbaar jouw woorden :)!
    Hoeveel rek zit er op ons huidje haha, dat vraag ik mij ook wel eens af; zeker na een groeispurtje hier van 2 weken terug naar nu.... Van opmerkingen als ' bescheiden, klein, buikje' van toen naar 'zohoo, dat gaat goed he!' nu ;)

Het komt zoals het komt denk ik maar, we hebben er weinig invloed op verder he; ok, wat minder snoepen doe ik nu wel, want die pondjes zijn 'onnodig' haha.

Een fijne tijd gewenst nog in ieder geval! (het aftellen is begonnen zie ik, spannend hoor)

4. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Hee Jellybean79,

Ja klopt bij mij was t eerst ook zn bescheiden buikje, tot ik 28 weken was, toen ging het ineens zoooo hard.
    Ik voel me al zo enorm zwaar, en veel ben ik niet aangekomen.
    Nou moet ik toegegeven dat ik in deze zwangerschap wel heel wat ken eten ('t liefst de gehele dag)
    We hebben het idd niet voor t zeggen..
    Maar was wel heel erg nieuwsgierig wanneer bij andere de buiken echt gingen groeien, en wanneer t groeien van de buik nu echt wel klaar is.

Ja klopt idd t aftellen is hier begonnen, al voelt t helemaal niet zo.
    Ik ben enorm moe, ken wel heel de dag slapen.
    Wat helaas niet gemakkelijk gaat ik heb nog twee dochters, dus s'avonds lekker lang uit op de bank en vroeg de oogjes dicht doen.

Maar t eind is bijna in zicht.. zo nieuwsgierig naar ons meisje.

5. Sil1

Sil1 Bekend lid

13 sep 2014
    708
    0
    16
    Ja t is moeilijk te zeggen.
    Bij de een gaat het ineens heel hard en bij de ander waarschijnlijk in fases.
    Vruchtwater had ik niet te veel.
    Wel lag ons kleine meisje wat voor op de groei.
    Maar ik heb er voornamelijk zn last vast omdat ik geen hoge buik heb, maar heel laag.

Deel Deze Pagina