Heb je geen onderhoudscontract? Ik zou toch maar een monteur bellen. Wij hadden het twee maanden geleden, op de zondag dat mijn man en ik onze verjaardagen vierden. Hele familie over de vloer en geen warm water te bekennen en ook bloed heet buiten. Monteur gebeld en binnen een uur had ik weer heet water.
Maar ook al is de geiser defect dan heb je toch nog wel stromend water.. Welliswaar koud hihi..., maar het is toch heel warm dus.. Maar ik kan me voorstellen..ideaal is het niet! Hoop dat het snel verholpen kan worden. Mirre
degene die ik nu belde.. kost 70e per uur even vlammetje aansteken ik wacht wel even op tempus morgne ofzo *baal wel*
beddrijf van het onderhoudscontract is gewoon dicht.. moet ik wachten tot morgenmiddag maarja.. dat moet dan maar denk ik
nou dan zou ik na de reparatie van morgen maar eens een anders onderhouds bedrijf gaan zoeken. Ik kan 24/7 hulp krijgen van Essent. Nou ja, het heeft hiet flink geregent vandaag, misschien heb je je haar dan iig kunnen wassen.
MJa zo eerst maar eens bellen dat deze "onderhoudsbeurt" mij geen geld zou moeten gaan kosten imho Dit si het onderhoudsbedrijf van enenco tho.. ik vind het behoorlijk raar.