email na aankoop itunes store

Discussie in 'De lounge' gestart door mamavoorde2x, 11 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Hier weer een apple vraagje.

Ik had vandaag voor het eesrt 2 dingen gekocht via itunes. als eerste via de pc een liedje. moest apple id invullen en 2 beveiligingsvragen.
    Helemaal prima. keek daarna op iphone en zag dat ie erbij stond bij muziek. en geld was van mijn giftcard tegoed afgeschreven.

Daarna een ringtone voor kerst via itunes onder het kopje tonen aangeschaft ging ook zoals het hoorde en stond direct bij mijn ringtones ook geld weer netjes eraf.
    Deze heb ik wel via de iphone gedaan.
    Nu keek ik net in mijn mail en had zo een email dat ik een aankoop had gedaan, enkel stond alleen het eerste liedje erin.
    Niet de ringtone.
    Ik meen mijn eigen te herinnderen met het kopen van apps dat je van alle betaalde items een email krijgt.

Kunnen jullie hier mij wat meer over vertellen?
    En het eerst nummer die staat in itunes nog steeds onder muziek gekocht. hoe krijg ik die zeg maar echt op mijn telefoon.
    Ben nog niet helemaal thuis hierin.

Is via itunes de enige mogelijkheid om andere ringtones op mijn iphone te krijgen?
    VInd het nogal omslachtig. plus alles is natuurlijk betaald. bij mijn vorige samsung downloade ik een mp3 app en kon alles op je telefoon zetten gratis.

2. mamavoorde2x

mamavoorde2x Bekend lid

25 jul 2010
    602
    79
    28
    Helemaal niemand?????

3. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die emails komen niet meteen, soms pas de volgende dag.

Deel Deze Pagina