Leuke locatie voor 40 jarig huwelijksfeest ouders omgeving Haarlem/ Aalsmeer

Discussie in 'De lounge' gestart door SuusW, 6 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn ouders zijn komende zomer 40 jaar getrouwd. Nu wil ik ze helpen met het zoeken naar een leuke locatie voor hun feest. Ze willen zo'n 40 mensen uitnodigen. Aangezien het in de zomer is is het wel leuk als er een tuin o.i.d. is. Het feestje duurt van 15-21, dus incl koffie/gebak, borreltje, diner/ barbecue buffet. Het gaat om omgeving Aalsmeer, Haarlem, Alphen a/d Rijn, Leiden enz. Het mag ook gecombineerd worden met een activiteit zoals een bootocht o.i.d.

Wie heeft er leuke tips?

2. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    De Zoete Inval - Home

Wij zijn hier geweest bij een bruiloft, mooie locatie, goede kwaliteit van eten en hapjes en drankjes en goed personeel

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    Zelf vind ik de locatie strand altijd erg leuk!de strandtenten zijn tegenwoordig ook prima uitgerust mocht het slecht weer zijn...

Omgeving amsterdam amstelpark?ook erg leuke locatie!

4. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Strand vind ik inderdaad ook leuk. Alleen is het feest op zaterdag, en er zal dan geen strandtent af te huren zijn denk ik gezien het feit dat het hoogseizoen is. Maar mocht je er 1 weten (met een aparte ruimte) houd ik me aanbevolen. Zoiets als de Zoete Inval zou wat kunnen zijn, maar is er ook iets van een tuin ofzo?

5. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Papa's Beachhouse bij Claus? Wordt op het moment helemaal vernieuwd. Barbecue is daar erg goed!!

6. Bessy

Bessy Actief lid

18 jan 2008
    191
    0
    0
    Amsterdam
    Ik heb eerlijk gezegd geen idee of er ook een tuin is, ik liep op flinke hakken, dus heb niet meer gelopen als noodzakelijk was :D

7. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Claus is ook een goed idee inderdaad. Ik kende het wel maar dat beachhouse niet. Is dat op dezelfde locatie als het hoofdgebouw of ligt het meer naar het Haarlemmermeerse bos toe?

8. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ligt bij het meer, met strandje (volgens mij mag je ook zwemmen, maar lijkt me dat je daar dan niet echt de behoefte aan hebt :p), iets meer het H'meerse Bos in inderdaad, schuin achter Claus.

9. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een wat kleinschaligere accommodatie mag ook. Alleen dat vind je dus niet via zoek sites als accos.nl. Dus tips nog steeds van harte welkom!

10. tassie

tassie Fanatiek lid

23 mrt 2006
    1.888
    0
    36
    Chalet de Uilenboom in Santpoort.

11. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Wat leuk nog meer meiden in deze leuke polder .
    leuke locaties zijn bijv ook:
    - De rustende jager in Nieuw Vennep ( hebben verschillende groottes aan zalen )
    - de parel in leimuiden met uitzicht op de westeinderplas
    - je hebt in Aalsmeer ook een redelijk nieuw restaurant aan de poel maar ik weet even niet hoe dat heet.
    Zoek je nog iets speciaals ? low budget of juist wat luxer ? hebben ze binding met bepaalde plaatsen hier ?

12. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Ps, of de fuifschuit ( ja serieus zo heet het echt ) die vaart een rondje over de westeinderplassen .

13. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Tricie83, dat zijn ook goede tips. De rustende jager komt dan het meeste in de buurt van wat ze zoeken. Die zaal de jonge jager heeft ook een eigen terras, dat is ook leuk.

Ik kwam ook nog Tespelduyn tegen in Noordwijkerhout. Ziet er ook erg mooi uit.

Mocht iemand nog tips hebben voor andere leuke locaties aan de plassen (Kager, Westeinder, enz) hoor ik het graag.

14. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Wij hebben ons trouwfeest in de Sfeerstal in Nieuwveen gevierd, ook erg leuk! Kun je ook in combinatie doen met een high tea en de locatie is ook echt mooi!

15. tricie83

tricie83 Bekend lid

20 jan 2012
    872
    0
    16
    vlakbij schiphol
    Wij hebben er ons huwelijksfeest gevierd en waren erg tevreden over de service van hun.
    Ze kunnen zelf dan eventueel lekker blijven slapen in het hotel.
    Je kan ook eens kijken naar de Anna's hoeve in Rijsenhout. niet direct aan de plassen maar lekker knus.

16. SuusW

SuusW Actief lid

5 mei 2010
    247
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind de sfeerstal ook erg leuk inderdaad! Staan er foto's van jullie bruiloft op, Edge?
    Anna's Hoeve klinkt ook goed, maar dan met name door de recensies en het feit dat het heel kindvriendelijk is. Qua foto's staat er maar weinig op de site, dus echt een goed beeld krijg ik niet. Heb wel een mailtje gestuurd.
    Grappig zeg, heb toch wel jarenlang in die omgeving gewoond (tot mijn 18e) maar ken bijna geen enkele locatie.

17. Elleinad

Elleinad Fanatiek lid

22 aug 2012
    1.361
    0
    0
    NULL
    NULL
    Villa-westend. Erg hippe en mooie locatie aan een meertje met veel buitenruimte net buiten haarlem. Weet alleen niet of het mogelijk is om daar te bbqen!

18. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Geen foto's van ons op de website ;).

19. oudjaarsvlinder

oudjaarsvlinder Niet meer actief

Tijsterman in nieuwkoop aan de nieuwkoopse plassen en je kunt er ook fluisterbootjes huren enzo

20. Gespannen

Gespannen Bekend lid

14 jul 2012
    905
    3
    18
    In de zorg
    Noord-Holland

Deel Deze Pagina