Klopt over de anna's hoeve, wij hebben daar afgelopen jaar een builoft gehad en er is een apart zaaltje voor de kinderen daar kunnen ze TV kijken, spelen , knutselen. Daarachter is dan weer een kamertje zodat de allerkleinste daar eventueel even kunnen slapen, dat is heel goed geïsoleerd dus horen ze de muziek niet zo van het feest. ik zou even vragen of je even mag komen kijken.
De Molenplas in Haarlem, klein en ongedwongen. Vooral met mooi weer heerlijk. De Zoete Inval vind ik persoonlijk verschrikkelijk. Claus vind ik ook niet zo, groot en anoniem. De Uileboom is ook wel oke, maar weer wat verder buiten Haarlem. Het theehuis bij de cruquius is ook wel oke, alleen de ligging aan de drukke weg vind ik weer wat minder, zeker als een kleine kinderen zijn.
Villa Westend is wel gaaf, inderdaad mooie locatie, met een mooi buiten, hoewel je kleine kids ivm het water wel goed in de gaten moet houden. Volgens mijn broertje is het ook behoorlijk prijzig.
Tijsterman is inderdaad erg leuk, daar hebben ze hun 25 jarig huwelijksfeest gevierd. We neigen nu erg naar de Sfeerstal in Nieuwveen. Het is ook beschikbaar gelukkig.
Molenplas ziet er ook errug leuk uit! Ik ga hen ook mailen. Zijn er aparte ruimtes voor groepen? Weet je dat kiki80? Dat strandje ziet er ook top uit! Villa Westend (is Berget Lewis daar getrouwd, zag een linkje op hun site) heel hip en leuk maar niet heel erg geschikt voor mijn ouders denk ik. Anna's Hoeve is gesloten in de periode dat ze hun feest willen vieren. @Allen: leuke reacties/ goede tips! Bedankt!
Mijn vader heeft hier iedereen ontvangen bij zijn bruiloft en hier is idd een tuin idee. dit had mijn vader ook afgehuurd en was prima geregeld!
Saplaza tegenover ikea in Haarlem. Strandtentje zandvoort? Zijn er genoeg. Villa Westend en Spaarnwoude resort zijn behoorlijk prijzig.