Leuke loopwagen/activity center

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gember, Mar 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gember

Gember Niet meer actief

Hoi allemaal,

Bij speelgoedtips voor kindjes van 6-12 mnd lees ik vaak over loopwagens met activity center in 1. Ik ben me wat aan het oriënteren en vind de houten exemplaren wel mooi. Heeft iemand een tip voor zo'n wagentje, welke is leuk voor je kindje?

Andere speelgoedtips voor kinderen van 6-12 mnd zijn ook welkom! Soms raakt m'n dochter wat uitgekeken op de speeltjes die ze heeft... ;) En ze heeft al best veel: stoffen blokken, 2 rammelaars, Sophie de Giraf, knuffels, knisperboekjes, kartonnen boekjes... ;)

Dank!

2. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
  3. Veera

Veera Niet meer actief

Wij hebben ook die van Vtech, is een leuk ding. Vooral omdat ie niet uitglijd ondanks ons gladde laminaat :)

4. nikki83

nikki83 Bekend lid

Nov 11, 2013
    526
    4
    18
    Female
    Wij hebben een houten, ze vind het heel leuk om mee te spelen als hij tegen de muur staat, maar lopen gaat er niet mee omdat de wieltjes veel te snel over de vloer gaan. Er zit geen stand op om ze langzamer of stroever te laten rollen.

5. Gember

Gember Niet meer actief

Dank voor de tips!
    Hout op laminaat is misschien niet zo handig, begrijp ik? ;)
    Die van V-tech lijkt me inderdaad heel vermakelijk, maar ik vind 'm zo lelijk...sorry hihi... :)

6. Veera

Veera Niet meer actief

Mijn dochter heeft de roze variant, ook lelijk? :p

Attached Files:

7. Loesje86

Loesje86 Niet meer actief

8. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Ik heb een houtenloopwagen van Woezel en Pip, ziet er mooi uit en er zit een rubber randje op de wielen. Mijne rijdt uiteraard wel weg als je duwt maar daar is hij ook voor bedoeld. Hoe meer je er in stopt, hoe zwaarder dat gaat. Ik legde destijds gewoon wat achter de wieltjes als wegrollen niet de bedoeling was.
    https://www.bol.com/nl/p/woezel-pip-houten-loopwagen/1004004007525038/
    Ik heb hem overigens gewoon van MP af voor 20 euro, zgan!

Houten blokken om een toren mee te bouwen zijn ook een succes.

Een nep mobieltje bleek ook een enorm succes.

9. mamameer

mamameer VIP lid

Jan 21, 2014
    8,175
    4,487
    113
    hier zijn alle lelijke V-tech dingen onwijs populair (babywalker, toetoet auto's, fotocamera, tamboerijn) bij die kleintjes, omdat ze geluid maken en lichtjes gaan knipperen.
    jammer dat ik het zelf lelijk vind maarja...ze dagen we heel erg uit bij kindjes, ze maken ook zelf na een tijdje weer geluid, vaak hebben ze ook een zachte en harde geluidsstand.

10. Gember

Gember Niet meer actief

Iets minder erg hahaha! :p

11. Gember

Gember Niet meer actief

Is die van V-tech steviger om mee te leren lopen straks dan zo'n houten wagen/activity center? En misschien ook makkelijker schoon te houden...? Zo ja, dan ga ik wellicht toch overstag. ;)

Geluidjes kunnen wel UIT worden gezet toch? :p

12. Olifantje1991

Olifantje1991 VIP lid

Jan 9, 2013
    9,521
    3,739
    113
    Wij hebben dezelfde alleen dan de nijntje variant. Mijn ervaring is dat een plastic loopwagen veel harder over het laminaat glijd dan deze houten. Mijn zoontje kon bij de gastouder pas veel later achter het loopwagentje lopen omdat hij te snel ging voor z'n benen. :D

13. Pillow

Pillow Bekend lid

Apr 13, 2014
    565
    71
    28
    Ja zeker kunnen die uitgezet worden. Wij hebben ook de roze van V-tech. Paneel kan er ook afgehaald worden.

14. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

Jun 25, 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Wij hebben ook die V-tech babywalker. Ze loopt er nog niet achter maar ze vindt het een geweldig ding om mee te spelen. De wielen kunnen ook op twee loop standen zodat hij ook langzamer kan.

15. Gember

Gember Niet meer actief

Die van Nijntje vind ik erg schattig! :D Maar wat is nou beter op laminaat? Hout of plastic? :( Olifantje zegt hout, wat zegt de rest? Ik denk dat het of Vtech of Nijntje wordt... :)

16. RoIn

RoIn VIP lid

Feb 3, 2014
    5,918
    595
    113
    Female
    Die van mij, de houten, gaat echt niet hard. Is best zwaar, kukelt dus ook niet snel om. En wij hebben ook laminaat.
    Daarbij zit er een rubber randje op de wielen, hij glijdt dus ook niet overdwars. Maar goed, misschien doen de plastic varianten dat ook niet hoor.

17. Nemo2

Nemo2 Niet meer actief

Wij hebben de houten van Nijntje :D
    Mijn zoontje heeft er heel veel plezier van, hij kan er echt heel lang mee bezig zijn! Echt een aanrader

18. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

Sep 27, 2014
    3,645
    1,251
    113
    randstad
    Wij hebben een houten blokkenkar en daar kun jr de wielen van aandraaien dus dan gaat ie wat zwaarder onze dochter loopt er graag achter ( wij helemaal blij want ze kan niet los lopen en heel de dag aan je handen hou je een gebroken rug aan over) en ook met de blokken spelen vind ze super. Er zit een rubberen rand om de wielen dus kan gewoon op elke vloer.

19. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    Tja, wij hebben laminaat en de vtech wil er prima op. Alleen hij heeft 2 snelheden en bij de langzaamste blokkeren de wielen dus dan glijdt hij. Maar hier kon ze ook meteen al met die andere lopen. En ze is hier nog nooit omgevallen.
    En gelukkig kan het geluid ook uit ja :p

20. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Onze dochter heeft de houten van Woezel en Pip, rijdt goed op laminaat/houten vloer. Gaat niet te snel voor die kleintjes.

Share This Page