Leuke loopwagen/activity center

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gember, Mar 10, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Michelle123

Michelle123 Actief lid

May 31, 2014
    156
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vtech loopkarretje vind ons zoontje nu hij 2 jaar is nog steeds geweldig.
    Had hem voor 10 euro op marktplaats.

Ach ja, voordat hij geboren was vond ik ook alles lelijk, maar nu staat het huis vol met lelijk speelgoed en het kan me eerlijk gezegd helemaal niks uitmaken. Hij vind het geweldig, dus ik ook ;)

2. demie

demie Bekend lid

May 17, 2014
    931
    0
    16
    Wij hebben m van chicco

Maar er achter lopen vind ze nog eng.

rollen met een zachte bal of zoon zelf rollende bal van vtech zijn op het moment favoriete

en een grote schuimrubber puzzel op de grond, ze haalt hem alleen maar uit elkaar en dan lachen als mama hem weer in elkaar zet

3. Gember

Gember Niet meer actief

Vanavond met m'n man besproken welke hij beter vindt: Vtech of Nijntje. Of later een eenvoudige houten loopkar en nu een soort los activity board. We gaan toch voor de Vtech babywalker! Wel de oranje versie. Ik ben niet zo van het roze. ;) En dan kan hij nog een ronde mee. :p Ben zo benieuwd wat ze van het activity board gaat vinden! :)

Heel erg bedankt voor al jullie input!!! :)

4. Angel2005

Angel2005 Bekend lid

Jun 25, 2014
    655
    219
    43
    Utrecht
    Haha... dit was bij ons precies hetzelfde. Ik denk een mooie mobiel voor boven de box in neutrale kleuren. Heb ik na vier weken eentje met knalkleuren gekocht echt super lelijk maar die kleine vond het prachtig :D

5. Gember

Gember Niet meer actief

Nou, we hebben 'm in huis hoor! :D De Vtech babywalker met oranje, groen etc. Als madammeke straks weer wakker is, mag ze lekker spelen met het bord. :)

Ik had precies hetzelfde met een mobile. Naarstig op zoek geweest naar een mooi houten exemplaar, maar die waren allemaal zo onpraktisch. Uiteindelijk eentje van Tiny Love gekocht, beetje dezelfde kleuren als de babywalker. Leeeelijk, maar wat een succes! ;) Maakt ook allemaal niet zoveel uit. Belangrijkste vind ik dat het veilig speelgoed is en dat m'n dochter er plezier van heeft. :D

6. Veera

Veera Niet meer actief

Veel plezier ervan TS :)

7. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Hier ook die van v-tech, de oranje-blauwe :)

Dochter raakt helaas ook rap op speelgoed uitgekeken.

8. Gember

Gember Niet meer actief

Was wel komisch: ik legde haar in de box met het activiteitenbord en ze sloeg er lekker op los. Paar minuten later draait ze zich om en is ze wel een kwartier bezig met frutselen aan labeltjes van het boxkleed (Snoozebaby). Misschien is eenvoud dan toch beter? ;) hihi

9. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

Sep 9, 2015
    1,618
    349
    83
    Apart hè. Als ouders denk je wat leuks te hebben bedacht voor je kind en vervolgens blijken ze iets eenvoudigers dan opeens veel interessanter te vinden. Maar komt vanzelf denk ik hoor

10. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

Jul 4, 2014
    4,945
    1,033
    113
    Voorschoten
    En als je nog iets zoekt: stapelbekers. Ze kunnen ze in elkaar, op elkaar zetten, dingen in doen, tegen elkaar aan slaan, echt van alles! Mijn dochter vindt ze nog steeds leuk.
    Verder een plastic (water) flesje met pasta of rijst oid erin. Dat vinden kinderen ook leuk

11. Gember

Gember Niet meer actief

Bedankt voor de tips! Stapelbekers stonden al op m'n lijstje, leuk!

Share This Page