hoi, ik heb een leuke luiertas, alleen zijn de hengsels niet lang genoeg om over de bugaboo te plaatsen. ik zie in stad vaak vrouwen die de hele tas op die manier aan bugaboo hangen.. dat kan met deze tas niet. Hoe lossen jullie dit op? of moet ik toch een andere tas kopen?
een ander hengsel eraan maken? die je kunt verstellen... wij hebben zelf ook een bugaboo, en de luiertas past gewoon om de duwstang.... red je het met de tassenhaakjes niet?
Hier luiertas met schouderband; die kan dus om de duwstang heen. Maar ik erger me nu dood aan het feit dat hij afzakt tot beneden... grrr. Ik ga de Ju-Ju-Be clips aanschaffen; lijken me ook erg handig. Bessy; gebruik jij ze op de bugaboo?? Was benieuwd of ze goed zouden passen.... Groetjes!!
Ik gebruik ze nu op mijn duowagen, maar zal morgen even voor je kijken of ze ook goed passen op de bugaboo en dan laat ik het wel even weten hier.
O super! En heb je ze online besteld of ergens in de winkel? Indien online; bij welke site en ging de levering naar wens? Thanks!
Zo ben net even naar mijn bugaboo geweest om te passen voor je en ook om de bugaboo zit het prima. Ik heb bij BonneBonne.nl besteld en dat was gewoon goed, ik had mijn spullen de volgende dag al in huis. Groetjes
Die clips lijken mij dan weer niet handig...ik haal regelmatig ff snel me tas van de wagen. Maar dat is met die clips net ff wat minder makkelijk.
Maar wat mij wel handig lijkt; je kan je tas gewoon open ritsen terwijl hij gewoon aan de wagen blijft hangen
Ik ben ze ook aan het bestellen maar het is jullie schuld dat ik nu weer die leuke JuJube luiertassen tegenkom! Ik heb al twee luiertassen, maar die zijn allebei best groot (voor kleine baby sleepte ik m'n halve huishouden mee, nu Juul wat groter wordt echt minder). Dus ik vind persoonlijk dat ik weer een nieuwe tas "nodig" heb... hmzzz... 8)
Hahaha; en eentje gekozen?? JuJuBe is inderdaad erg leuk! Ik heb er eentje van Oilily (geen luiertas maar laptoptas). Is nu inderdaad wat leger in vergelijking tot eerst.... Maar ben benieuwd of straks de inboedel voor allebei de kids erin past...