Leuke luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Es1981, 16 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Es1981

Es1981 Actief lid

Help,
    Ik kan geen leuke luiertas vinden. Ik wil een leuke vrolijke, niet zo'n suffe grijze of blauwe, maar dat schijnt best moeilijk te zijn als je er geen 100 euro voor uit wil geven.
    Ik heb er een paar van Oilily gezien, maar die zijn erg duur.
    Wie heeft er een tip voor mij.

2. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Misschien vind je dit iets www.wallaboo.nl

Niet heel goedkoop, maar wel goedkoper dan die van Oilily. Ik vind ze ook niet zo 'vrouwelijk' zodat je man/vriend 'm ook rustig mee kan nemen.

Pim

3. fredje8

fredje8 Fanatiek lid

31 okt 2005
    1.083
    0
    0
    die van olily staan ook op marktplaats, kun je ze veel goedkoper kopen.
    succes

4. Niet meer actief

Ik heb er eentje van little company..kostte 25 euro..
    Je kan ze ook bestellen bij jongegezinnen.nl

5. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ja die zijn ook leuk ja! Marktplaats of marktplaza misschien?

6. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Ik heb er 1 van Kitschkitchen, prenatal heeft soms ook wel leuke, eigen merk, maar het aanbod wisselt.
    www.kitschkitchen.nl
    ze staan vaak ook op marktplaats.

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    @Saona

marktplaats kinderen en baby dan luiertas intikken bij zoeken

staan een heleboel leuk

succes ES1981

8. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    Ik heb de nep variant van de Baby Bjorn koffer..
    Echt ideaal!!!!!
    Hij kan rechtop staan en als je hem om je schouder hebt hangen kan je er via een klepje aan de bovenkant, toch een flesje oid uithalen zonder hem verder open te maken..

Hij is van Probaby

9. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Hallo,

Als je naar www.olliewood.nl gaat zitten ze in sale. Zie section GIFTS

Ik heb mijn oiliy tas en nog een toilet tas voor niet zoveel gekocht. Had deze tijd geleden gezien kosten toen nog 100 euro maar heb er nu nog geen 50 euro voor betaald. Is nieuw en snel in huis. Ben ik even blij dat ik deze 3 weken geleden niet besteld heb anders 50 euro meer kwijt geweest.

groetjes cassandra

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    ik heb een bij prenatal een soort van oilily tas gezien... alleen dan goekoper.. groen met bloemetjes enzo.. heel leuk..( die wil ik zelf ook namelijk gaan aanschaffen) geloof dat ie niet duurder was dan 50 euro... maar je hebt er daar veel meer... voor die prijzen !!!

en anders ff op marktplaats.nl

11. Sjalleke

Sjalleke Fanatiek lid

21 okt 2005
    2.158
    405
    83
    Ik heb de mijne (Kipling) voor mijn verjaardag gevraagd, de enige manier om er zoveel geld voor uit te laten geven :)
    Ben zo' n truttebol die er een wil die bij de wagen past maar ik vond die van Quinny zelf niet mooi genoeg ....

12. Niet meer actief

@ Pim...Die zijn echt leuk die van Wallaboo, ik wil die bruine bestellen, maar je moet vooraf betalen, heb je er al iets besteld? ik ben altijd bang dat je dan betaals en je spullen niet krijgt :confused:

@saraa..die groene tas van prenatal met bloemetjes heb ik ook gekocht, hij was toen in de aanbieding voor 19.95 uit de aanbieding was ie geloof ik ongeveer 30 euro, hij is leuk, maar vin het wel een nadeel dat het geen heel stevige tas is, er zit bv geen versteveging in de bodem, verder moet ik zeggen dat alles erop en eraan zit, dus heb m zowiezo gekocht, ik had bij mijn eerste kindje maar 1 tas, kon er wel 2 gebruiken als ik weg ging haha dus kheb m voor erbij altijd handig!

13. dani

dani Actief lid

5 mrt 2006
    135
    0
    0
    Cassandra, bedankt!!
    Errug leuk die Oilily tassen en nog afgeprijsd ook!
    Heb gelijk die groene met die vlinder besteld!!

liefs Dani

14. cass001

cass001 Actief lid

15 dec 2005
    359
    0
    0
    ondernemer
    Eindhoven
    Ja leuk he!
    Touche,ik heb de roze met vlinder. ;) Als je ziet vragen op het Net, vragen ze er 2-hands nog meer voor. Deze is helemaal nieuw, kwam bij mij binnen 3 dagen binnen.

gr. cassandra

15. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    Ik heb mijn luiertas bij de prenatal vandaan, ze hebben dr indd hele leuke moderne.

16. Niet meer actief

ik heb er 1 van little company, tenminste 1 zonder zo'n irritante flap die over de tas valt. Ik weet niet meer wat die kostte, maar ik had al 2 tassen eerder gehad, andere merken en eindelijk ben ik content over deze tas.

17. Niet meer actief

Ik vind die tassen van Kitsch Kitchen heel erg leuk

18. ilonas

ilonas Lid

24 nov 2005
    90
    0
    0
    medewerker sociowoning
    Wij hebben ook die van prenatal. Zo'n bowlingtas idee. Erg ruim, vrolijke kleuren en trendy.

Groetjes Ilona's

19. Bianca21

Bianca21 Actief lid

26 mrt 2006
    232
    0
    16
    Boekhoudkundig medewerkster
    Zoetermeer
    ik heb mijn luiertas bij www.hetrietje.nl vandaan.
    het is een leuke site met veel dingen en mijn tas kan je omvouwen tot reiswieg.
    heel handig en 50 euro!

20. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik vond die wallaboo (die rode) inderdaad heeeeeeel erg leuk. De leukste die ik tot nu toe gezien heb.

En op marktplaats, jeetje hee, het stikt van de leuke tassen! Ik had niet gedacht dat daar zoveel tassen te vinden zouden zijn.

Deel Deze Pagina