Help, Ik kan geen leuke luiertas vinden. Ik wil een leuke vrolijke, niet zo'n suffe grijze of blauwe, maar dat schijnt best moeilijk te zijn als je er geen 100 euro voor uit wil geven. Ik heb er een paar van Oilily gezien, maar die zijn erg duur. Wie heeft er een tip voor mij.
Misschien vind je dit iets www.wallaboo.nl Niet heel goedkoop, maar wel goedkoper dan die van Oilily. Ik vind ze ook niet zo 'vrouwelijk' zodat je man/vriend 'm ook rustig mee kan nemen. Pim
Ik heb er 1 van Kitschkitchen, prenatal heeft soms ook wel leuke, eigen merk, maar het aanbod wisselt. www.kitschkitchen.nl ze staan vaak ook op marktplaats.
@Saona marktplaats kinderen en baby dan luiertas intikken bij zoeken staan een heleboel leuk succes ES1981
Ik heb de nep variant van de Baby Bjorn koffer.. Echt ideaal!!!!! Hij kan rechtop staan en als je hem om je schouder hebt hangen kan je er via een klepje aan de bovenkant, toch een flesje oid uithalen zonder hem verder open te maken.. Hij is van Probaby
Hallo, Als je naar www.olliewood.nl gaat zitten ze in sale. Zie section GIFTS Ik heb mijn oiliy tas en nog een toilet tas voor niet zoveel gekocht. Had deze tijd geleden gezien kosten toen nog 100 euro maar heb er nu nog geen 50 euro voor betaald. Is nieuw en snel in huis. Ben ik even blij dat ik deze 3 weken geleden niet besteld heb anders 50 euro meer kwijt geweest. groetjes cassandra
ik heb een bij prenatal een soort van oilily tas gezien... alleen dan goekoper.. groen met bloemetjes enzo.. heel leuk..( die wil ik zelf ook namelijk gaan aanschaffen) geloof dat ie niet duurder was dan 50 euro... maar je hebt er daar veel meer... voor die prijzen !!! en anders ff op marktplaats.nl
Ik heb de mijne (Kipling) voor mijn verjaardag gevraagd, de enige manier om er zoveel geld voor uit te laten geven Ben zo' n truttebol die er een wil die bij de wagen past maar ik vond die van Quinny zelf niet mooi genoeg ....
@ Pim...Die zijn echt leuk die van Wallaboo, ik wil die bruine bestellen, maar je moet vooraf betalen, heb je er al iets besteld? ik ben altijd bang dat je dan betaals en je spullen niet krijgt @saraa..die groene tas van prenatal met bloemetjes heb ik ook gekocht, hij was toen in de aanbieding voor 19.95 uit de aanbieding was ie geloof ik ongeveer 30 euro, hij is leuk, maar vin het wel een nadeel dat het geen heel stevige tas is, er zit bv geen versteveging in de bodem, verder moet ik zeggen dat alles erop en eraan zit, dus heb m zowiezo gekocht, ik had bij mijn eerste kindje maar 1 tas, kon er wel 2 gebruiken als ik weg ging haha dus kheb m voor erbij altijd handig!
Cassandra, bedankt!! Errug leuk die Oilily tassen en nog afgeprijsd ook! Heb gelijk die groene met die vlinder besteld!! liefs Dani
Ja leuk he! Touche,ik heb de roze met vlinder. Als je ziet vragen op het Net, vragen ze er 2-hands nog meer voor. Deze is helemaal nieuw, kwam bij mij binnen 3 dagen binnen. gr. cassandra
ik heb er 1 van little company, tenminste 1 zonder zo'n irritante flap die over de tas valt. Ik weet niet meer wat die kostte, maar ik had al 2 tassen eerder gehad, andere merken en eindelijk ben ik content over deze tas.
Wij hebben ook die van prenatal. Zo'n bowlingtas idee. Erg ruim, vrolijke kleuren en trendy. Groetjes Ilona's
ik heb mijn luiertas bij www.hetrietje.nl vandaan. het is een leuke site met veel dingen en mijn tas kan je omvouwen tot reiswieg. heel handig en 50 euro!
Ik vond die wallaboo (die rode) inderdaad heeeeeeel erg leuk. De leukste die ik tot nu toe gezien heb. En op marktplaats, jeetje hee, het stikt van de leuke tassen! Ik had niet gedacht dat daar zoveel tassen te vinden zouden zijn.