Leuke luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Es1981, 16 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Ik ben aanvullend verzekerd bij VGZ en krijg hem kado. Het kraampakket zit er in.
    Groetjes Vera

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Ik heb net de rode tas van wallaboo besteld!

3. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    heb net in het babywalz boekje gespiekt.. en zag een hele mooie en nette Esprite Luiertas met dingentjes die je erbij krijgt voor fles en speen en natte monddoekjes enzo egt een mooie...
    en dat voor maar 34 euro... ga hem morgen gelijk bestellen...
    er staan in dat boekje echt een stuk of 10 mooie tassen in als het er niet meer zijn..
    en de duurste die ik zag was 55 euro...

4. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Ik wilde ook niet 100 € uitgeven voor zo'n tas. Nu heb ik er een van Little Company in zwart en grijstinten omdat onze kinderwagen ook grijs/zwart/wit is. Ik heb 'm gekocht voor 25 €.

Gr Otje

www.littlecompany.nl

5. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Vera: Ik ben zelf ook aanvullend verzekerd bij VGZ. Weet jij hoe die luiertas eruit ziet? Ben nu wel benieuwd!

6. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    ow.. ik ben ook aanvullend verzekerd bij vgz en ik heb een plastic speelgoedkist gekregen met het kraampakket erin!

7. Sjarrel

Sjarrel Bekend lid

28 jun 2006
    868
    0
    16
    huisvrouw
    Aalsmeer
    is een rugtas.... waarschijnlijk blauw...
    niet echt mooi

8. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Ik heb een luiertas gekregen bij het kopen van de wagen (mutsy 4-rider), een simpele donkerblauwe, past wel bij de wagen (ocean blue), maar hij is niet zo bijzonder en volgens mij ook niet heel handig. Mocht ik tegen een andere leuke aanlopen, denk ik dat ik m niet kan laten liggen!

9. Otje

Otje Fanatiek lid

10 apr 2006
    4.703
    0
    36
    Heej Molly,

Ik heb ook een mutsy 4-rider in de kleur Active Black, is een soort grijsachtig. Maar die tas kreeg ik er niet bij!? Die kon ik er wel bij kopen. Heb jij m gratis? Wij hebben 'm gekocht bij Prenatal en gisteren opgehaald. Echt supermooi is ie! Kan niet wachten tot de kleine erin ligt.

Gr Otje

10. Molly

Molly Fanatiek lid

4 dec 2005
    1.456
    0
    0
    Hoi Otje,

Wij hebben m ongeveer 6 weken geleden bij Babymax gekocht en toen kreeg je de tas erbij. Als het goed is kunnen wij m half augustus ongeveer ophalen, ben benieuwd!

11. Niet meer actief

Ik heb de bruine tas van WALLABOO besteld en van de week binnen gekregen, vind hem echt super hij is echt heel mooi en alles zit erop en eraan/in!!

12. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Hoi Pjetje,

ik heb 'm in het rood besteld. Hoe lang duurde het voordat jij er iets van hoorde? En heb je een bevestigingsmail van je bestelling gekregen of iets dergelijks? Ik heb nadat ik mijn bestelling heb opgegeven niets gehoord. Het is nog maar kort geleden hoor, maar omdat ik hier las dat ze hem met drie dagen al in huis hadden...

13. Vera

Vera Fanatiek lid

17 apr 2006
    2.604
    1
    0
    Voor de VGZ-verzekerden:
    op de site van de VGZ staat dat je het kraampakket in een limegroene luiertas krijgt.
    Gewoon een soort schoudertas. Ziet er best leuk uit. Plaatje staat erbij.
    Gewoon even op de site spieken.
    Groetjes Vera

14. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    [​IMG][/img]

Deze luiertas vond ik op eBay. Denk dat ik em ga bestellen want hij past precies bij een aantal kleertjes met Snoopy erop die ik al gekocht heb. Hij is echter misschien wel een beetje kinderachtig... :(

15. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hij is juist superleuk!

16. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Dank je! Dat wilde ik eigenlijk graag even horen :D

17. Kathy

Kathy VIP lid

22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, België
    Hihi :D

18. susanne1979

susanne1979 Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.799
    1
    0
    verzorgende
    Limburg
    idd erg leuke tas.. zou ik ook gekocht kunnen hebben als ik er nog geen had.

19. Es1981

Es1981 Actief lid

Zo, nou ik heb er eindelijk een gevonden hoor. Bij vila hap. Helemaal niet duur. 20 euro en heel vrolijk fel roze :)

Deel Deze Pagina