Hallo allemaal, weten jullie misschien waar ik een leuke luiertas kan kopen? Tot nu toe kan ik het niet echt vinden in de winkels waar ik geweest ben en op internet kom ik ook niet heel veel verder. Misschien hebben jullie tips voor mij. Bedankt. Groetjes, Sanne
Tja misschien kan je vertellen wat je leuk vind? De een vind felle kleuren leuk, de ander met veel zakjes aan de buitenkant, de volgende weer juist wat donkere kleuren, en weer een ander weer met een grappig plaatje erop ofzo
Ik heb een hele leuke roze/bloemetjes luiertas van de prenatal, was in de aanbieding voor 24,99 Ze hebbn er ook een leuke zwarte met lime-groen in de aanbieding voor 17,99, die is ook heel leuk! Weet alleen niet of ze nu nog in de aanbieding zijn!
Ik heb bij de oilily-winkel in Alkmaar een mooie tas gekocht. Officieel is het een office-bag maar dat doet er niet zo toe. Je hoeft dus niet speciaal een luiertas te kopen. Als je het zelf maar een makkelijke tas vind. De office bag is qua formaat wel vergelijkbaar en zitten binnenin 2 aparte vakken, dat vind ik wel handig. En kan er makkelijk een los matje in kwijt voor op te verchonen (die kreeg ik 1 in de tas van VGZ-kraampakket maar kun je ook los kopen). Ergens is ooit een topic geweest met hele mooie luiertassen. Ik weet de naam van het draadje niet meer, maar met de zoekfunctie kom je hem wellicht tegen. Als je hem niet kan vinden, wil ik nog wel eens terug zoeken. Laat maar weten dan. Groetjes!
Ik heb een grote gekocht bij prenatal formaatje weekendtas () zwart/wit en heb er een in formaat "boekentas" van het kruidvat gekregen van mn moeder. Ligt er ook maar aan waar je hem mee naar toe neemt, als ik een lange dag wegga en voedingen etc mee moet nemen nam ik de grote tas mee, inmiddels heb ik niet meer nodig dan een Tsihrt, luier en billendoekjes dus neem ik de "kleine" tas mee
Ik heb er eentje van Samsonite. Uit de serie waar ze ook (onder andere) pinguin-, schildpad- en krokodil- koffertjes en tassen van hebben. Ik heb de schildpad. Geloof dat ie officieel van 'Sammies by Samsonite' is en bekend staat als een 'weekender', maar het is echt een luiertas want er zit een verschoningsmatje in en een flessenwarmhoudding en allerlei vakjes enzo.
Als je op zoek bent naar een tas van Oililly check dan eens www.olliewood.nl Ik heb hier een gewone tas gekocht en het scheelt toch een stuk in de prijs.
Het is ook maar net wat je eraan wilt uitgeven... Ik vind dat er veel leuks te vinden is, maar ik vind meer dan €30,- voor een luiertas echt te gek.
Ik heb dr van het Kruidvat en die vind ik hartstikke handig, niet te groot, niet te klein. Zit een verschoonmatje etc. standaard in. En dat voor maar 14.95
Wat een onwijs leuke site zeg. Hier ga ik zeker mijn luiertas wel vinden. Bedankt voor de tip! Groetjes, Sanne