Hallo, Weet iemand wat de nieuwe kleuren worden van de maxi cosi mura? Ik had begrepen dat deze rond september uitkwamen,maar ben al erg nieuwsgierig naar de nieuwe kleuren.... Weet iemand dit? Groetjes Florida
Aangezien t nu nog juli is, en nog geen september.. Denk ik dat er nog niemand de nieuwe kleuren weet..
ja, daar zit wat in natuurlijk Maar dacht dat er wellicht iemand was, die miss ergens een preview kon achterhalen. Op internet weet je het tenslotte maar nooit Moet gewoon niet zo ongeduldig zijn denk ik, hahaha
Dat is nog niet bekend gemaakt. De fabrikant probeerd altijd zo lang mogelijk om alles geheim te houden. Ze presenteren hun nieuwe collectie altijd op de Kind en Jugend beurs in Keulen. Die is dit jaar op 17-09-2009. Dus tot die tijd moet je nog even in spanning zitten.
Ik zal het in de gaten houden op het werk. Wat ik wel weet is dat er weer 2 nieuwe autostoelen uitkomen. Een autostoel groep 0 (het kuipje) met een easyfix base : de pebble. En een autostoel groep 1 (opvolger) deze stoel kan dan ook op de base van de Pebble. Deze stoel gaat Pearl heten. Dus 1 base voor 2 soorten stoelen. Over een goede maand of 2 komt deze op de markt. En meestal past Maxi cosi de kleuren van de autostoel aan op de kleuren van de kinderwagens....dus wie weet!
Als de kleuren van 2010 er zijn, kan je dan nog wel de kleuren van 2009 krijgen? (of zit de Grey Slice er eigenlijk altijd wel bij? want die zat bij 2008 ook volgens mij) Kan die Pearl dan ook zo draaien als de Axiss? Of weet je dat niet? Handig zo die inside information
De Grey Slice zit er elk jaar wel in, dus denk dat ie dit jaar ook nog wel door loopt. Vaak kun je de oude kleuren nog wel eventjes bestellen. Vaak heeft de fabrikant nog wel wat kleuren op voorraad staan. maar op=op. Ik denk niet dat de nieuwe autostoel kan draaien, maar zeker weten doe ik het niet. Ben allang blij dat ze eindelijk een base hebben die gebruikt kan worden voor 2 soorten autostoelen. Was altijd zo'n nadeel dat ie alleen voor de cabriofix gebruikt kon worden. Ik hou jullie op de hoogte!