Leuke luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Ir3n3, 5 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosado

Rosado Niet meer actief

2. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    nou degene die ik leuk vind zijn allemaal 80 euro. dat vind ik echt teveel geld voor zo'n tas. ik wil gewoon een rustige tas, niet met 800 kleurtjes :p

3. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Haha nee hoor, dat vind ik ook :p

4. vinisa

vinisa Fanatiek lid

8 sep 2008
    4.346
    1
    36
    Ik heb een luiertas van prenatal. Gewoon zwart (je had er ook een met een motief erop en kleuren, maar dat doe ik mijn man niet aan ;)). Wel lekker veel handige vakjes en alles wat je nodig hebt. Deze was dacht ik € 40.

5. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Ik vind 80 euro ook veel voor een tas...
    Ik had die van de Hema want die paste mooi bij mijn grijs/lime kinderwagen en hij was maar 20,- en leek me erg handig,ik heb er veel plezier van gehad en kon alles er netjes in kwijt,zelfs mijn eigen spulletjes nog erbij in doen was geen probleem.
    Alleen ik heb hem wel wat opgefleurd met buttons en ben van plan voor een 2de er van die opstijk/opnaai dingen op te doen

6. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ja 40 euro is een wat betere prijs! ik betaal normaal ook geen 80-100 euro voor een tas. en er zijn nog wel meer spulletjes die nog gekocht moeten worden, en die kosten toch ook geld :p
    ik ga wel even bij de hema en prenatal kijken! veel tassen die iktot nu toe heb zien staan zijn echt te druk voor mij :D

7. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Ik weet niet waar je woont, maar ik had bij Babymax in Veenendaal ook mooie neutrale luiertassen gezien voor een leuk prijsje. Die waren mooi groot, maar niet lomp. (daar knap ik echt op af) Ik weet niet precies welke kleuren ze allemaal hadden, maar iig zwart, grijs en taupe...:)

8. synchrofan

25 feb 2010
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb deze gekocht/gekregen:

BABYMOOV Verzorgingstas Free Hand rood/zwart

Hij is wel erg groot en weet nog niet hoe hij bevalt, maar hij lijkt me handig en past qua kleur goed bijde kinderwagen :)

9. Nightwish

Nightwish Lid

1 apr 2010
    14
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren ook de luiertas van hema gekocht. Hij was 19.95 en ik vond hem lekker groot. Ik heb er ook gezien die gewoon echt veel te klien zijn. Of ie handig in het gebruik is kan ik nog niet vertellen, dan moeten jullie nog een paar maandjes wachten Hahahaha. Wat ik wel een voordeel vond (naast de prijs) er zitten 2 warmhoudtasjes in voor flesjes, een verschoningsmatje en een klein etuitje (waar dat voor is weet ik nog niet). De kleur is rood met witte stippen (flinke stippen).

10. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
  11. fenneke80

fenneke80 Niet meer actief

Ik heb deze: Hoepie.nl
    Ben er erg blij mee! Er zitten heel handige clips aan waarmee je hem aan je kinderwagen maakt.
    Wij wilden geen blije, omdat mijn man er ook mee loopt.

12. silly88

silly88 Fanatiek lid

11 jan 2010
    1.429
    0
    0
    ik denk dat ik deze ga halen..hij is tenminste ook gewoon een normale prijs. mn kinderwagen is helemaal zwart met een heel klein rood randje, en zo kan mn vriend er ook gewoon mee lopen :p

groetjes

13. Floor85

Floor85 Fanatiek lid

26 jul 2009
    1.679
    0
    36
    Vrouw
    Leerkracht
    Zuid-Holland
    Leuk topic, tassen kijken :D

Ik heb deze (van m'n zusje gehad na de geboorte van Robine). Mijn man loopt er ook gewoon mee hoor. Ik vind'm erg handig!

Liefs Lara

14. Bajou

Bajou Fanatiek lid

10 feb 2009
    4.599
    1
    0
    België
    Bekijk bijlage 96245

Ik heb deze van presents@home... vind 'm echt heel erg leuk! En niet te groot, want ik heb echt geen zin om elke keer zo'n giga-valies mee te sleuren...
    Denk dat ie net goed is, pampers, verzorgingsproductjes en een extra setje kledij... !
    En ze zijn zoooo mooi :D

Oja...37euro... vond ik echt een goede prijs, wilde absoluut niet meer dan 50 euro uitgeven aan een tas, dus..

15. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    ik heb er eentje gekocht die bij de stokke kinderwagen hoort en vandaag een gehaald bij de kruidvat voor als de wagen niet meegaat. voor 12.99 euro erg leuke tas voor erbij..

16. mik2sept

mik2sept Fanatiek lid

19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    Die heb ik ook gehaald.. heb ook nog een gewone zwarte van easy walker maar die vond ik een beetje saai... nu heb ik een zwart witte ;)
    Die past wel bij limegroen de rest van de kleurtjes niet die ze bij de kruidvat hadden

17. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    Ik heb de blauwe variant. Is idd erg handig in gebruik! :D

18. misa

misa Niet meer actief

En? Staat er al wat tussen wat je wat lijkt? Of heb je er ondertussen al eentje gekocht?

19. charlie80

charlie80 Bekend lid

26 jan 2010
    697
    1
    0
    heb de blauwgroenige met zwart en wit genomen. wilde eerst die met roze/paars doen maar dacht dat waardeert mn vriend niet zo als hij met de kleine weg moet...;) maar voor dat geld vind ik ze geweldig..voor die van de stokke heb ik volgens mij 4 keer zoveel betaald!!!

20. Veryproudmama

Veryproudmama Actief lid

18 aug 2008
    288
    0
    0
    Die van de Hema is leuk, wit met rood geblokt! En leuk geprijsd!

Deel Deze Pagina