Het is zover, als het goed mag blijven gaan, zal ik september 2014 bevallen van een brusje van mijn zoontje. Nu ben ik al aan het twijfelen over namen. Mijn zoontje heet: S.eyhan. Het moet wel een buitenlandse naam zijn. Voor jongens heb ik: Ferdi ( nog steeds) Tygo ( tycho) Xavi Yani Noah Voor meisjes: Zoé Eleni Anisa Ik heb nog heel veel tijd haha maar fantaseren mag heh. Wie weet nog leuke namen.
Ik zeg Ferdi en Anisa. Sowieso de mooiste namen vind ik en ik vind ze ook het beste bij S.eyhan passen. Voor een meisje verder (natuurlijk ) Ayla. Of Isra, Evin, Yasmin. Voor een jongen heb ik verder niet echt inspiratie. Oh enne...gefeliciteerd natuurlijk!
Gefeliciteerd Uit je eigen ljistje vind ik Ferdi en Anisa het best passen. Ik ken Seyhan eigenlijk niet zo goed als naam, is het Turks/Koerdisch? Hier wat ideetjes in die richting.. Aram Demir Ediz Emin Emre Evren Fahri Ozan Ridvan / Ridwan Riza Rizvan / Rizwan Tahir Tarik Taylan Timur Yahya Arzu Ayla, Aylin Berna Beyza Briska Ceren Damla Derya Didem Dilara Diyar Elif Elvan Emine Esra Feray Filiz Irmak Leyla Nazli Nur, Nuray Pinar Yildiz Zehra
S.eyhan is Turks idd. Maar nu hoeft het geen turkse naam te zijn, wel buitenlands. Ik vind S.eyhan nog steeds een prachtige naam net als Ferdi. Maar ik ben nu bewust alleenstaande mama dus wil eigenlijk niet een typische turkse naam meer.
Proficiat!!!! Ik "kies" Ferdi en Eleni Andere namen misschien: Ilias/Elias, Naim, Karam, Ammar Naima, Zoya, Zahra/Zohra, Arissa
Is Ferdi Turks? Nee toch? Ik vind het geen fijne naam door bepaalde associaties met personen die ik heb gekend, maar als jij hem mooi vindt dan is dat toch prima! Ik ben wel weg van Xavi en Noah. Voor een meisje vind ik Eleni erg leuk, of Elena. Aisha vind ik ook leuk!
Smurf wat word het?? Ik ben nu 99 % overtuigd over de naam Selin(e) als het een meisje zou worden, aangezien dat ook een Turkse naam is maar niet direct zo klinkt. En bij S.eyhan had ik hem al op het lijstje bij de meisjes. Al had Nisa toen gewonnen dan haha