Ik kijk vaak papaisdeliefste, maar ook Alboe en Kelly caresse al vind ik die laatste 2 de laatste tijd minder worden
Ik vind het kindje van TiVie dus wel ontzettend schattig. Maar ik kon het niet meer aanzien als ze hem weer in de wipstoel of maxicosi had zonder gordeltjes vast.
Ik ben benieuwd of Safiya Nygaard binnenkort de fase van het moeder zijn in gaat. Dat lijkt mij een feestje om te zien.
Ook wel vreemd dat het jouw eerste post hier was en kim binnen 3min reageerd met een link en jij nu net zo lang doorgaat om een naam neer te kunnen zetten. Ook een idee natuurlijk om zo aan je volgers te komen
Phil and alex Is wel engels. Maar leuk lief stel met 2 kinderen en zwanger van haar eerste. Na 7 jaar mmm. Enige qua nederlandsis alboe merrylou damian
Oh ik kijk ook Ikvrouwvanjou bedenk ik me nu. Vind ik ook wel leuk, maar ook veel gesponsorde items. Dat is echt jammer. Ik trek het altijd slecht als bijv in een vlog 5 minuten lang wordt gefilmd dat iemand aan het koken is onder sponsoring van een maaltijdbox. Dan spoel ik dus gewoon vooruit. Ikvrouwvanjou maakt best regelmatig op die manier reclame. Maar veel youtubers doen dit.
Denk ook dat ze elkaar helpen reclame te maken. Ik hou daar niet van. Voor mij een reden om juist niet te gaan kijken.
Ik weet niet of Djenn al genoemd is. Maar ik vind haar zo puur en oprecht over het moederschap. Het is zoals het is.
Ik vind trendymommy erg leuk om naar te kijken. Verder kijk ik naar Paulien tilstra en manon tilstra, jipp heldoorn, delia skin master en Monica geuze.