Morgen moet ik met ons meisje naar de kinderarts, omdat de huisarts denkt dat de kringspier verdikt is die de voeding van de maag naar de darm doorlaat. Ben benieuwd of meer mensen dit gehad hebben en of er altijd wat aangedaan moet worden?
Hoi, Mijn zoontje heeft pylorus hypertrofie gehad. Dat is moest operatief worden hersteld. Bij hem was t ontdekt toen hij 6 a 7 weken oud was. Hij lag ivm heel veel spugen in het ziekenhuis en zijn er via een echo achtergekomen dat een operatie hiervoor noodzakelijk was. Maar dat is heel mooi gedaan. Succes!
Bedankt voor je reactie! Wat spannend! Is het helemaal goed gekomen? Spuugde je zoontje hele voedingen terug? Roos spuugt veel, maar geen hele voedingen. Ze groeit 100 gr per week, niet echt super veel.
Hoi, Sorry voor de erg late reactie! Mijn zoontje spuugde bijna hele voedingen uit, aan het begin nog niet en toen maakte de arsten zich ook nog geen zorgen omdat hij nog steeds groeide. Binnen 1 a 2 weken waren het hele voedingen en is hij gelijk overgebracht naar het sophia om geopereerd te worden. Het is helemaal goed gekomen gelukkig, en hij heeft haast geen littekens ervan overgehouden. Gaat het bij jullie al wel wat beter nu?
Hoi! Mijn dochter is ook aan Pylorus geopereerd. Ze was toen 3 weken. Eerst waren het net als bij het zoontje van cvlth geen hele voedingen maar na een week werd het steeds meer, totdat gelijk de hele voeding eruit kwam na een paar minuten. Ook spuugde ze het met een boog uit, de voeding lag soms aan de andere kant van de kamer. De operatie is prima gegaan en het was daarna gelijk over, ze heeft een klein littekentje eraan over gehouden.