Ik ben op zoek naar leuke ideeën om geld te geven voor een bruiloft. we doen met de vriendengroep samen.
Leuke rietenmand, doorzichtigfolie verfrommeld op de bodem zodat de broodjes hoog liggen, witte minibroodjes (leukste is met sesamzaad etc.) afbakken en daar het geld (briefjes van 5 euro) in prikken.. fles champagne en 2 glazen erbij in stoppen en om het af te maken rode hartjes confetti of iets dergelijks er aan toevoegen als decoratie.. doorzichtigfolie verpakken leuke strik slierten en een kaartje erbij en ze zijn klaar voor de witte broodsweken!! Succes met knutselen!
Geld boompje 😍 kleine bonsai met allemaal mooie geldbriefjes aan mooie lintjes erin op gehangen 😊
Bruiloft in aantocht deze zomer dus ik lees mee! bij onze bruiloft hebben we soort van lange bloemen gehad gemaakt van tissues uuteengetrokken aan stokjes. Als blaadjes waren er om en omgevouwen 5 eurp briefjes. Echt leuk! ik neem aan dat je de leuke ideeen wilt zien en niet de grapjes? Anders weet ik nog wel een paar hele irritante!
Bloemenboeket, ballonstokjes en dan het briefgeld in bloemen vouwen en erop knopen, folie eromheen en klaar
Wij kregen voor onze bruiloft ongeveer 100 blikken geld, cadeautjes en kilo's aan snoep haha, ze hadden schepnetten in vrolijke kleurtjes in de zaal gezet en daar kwamen alle blikken in. Je kunt cadeautjes laten inblikken bij snoepwinkels. Vond het zelf erg leuk. En vooral dat je compleet gesloopt je huwelijksnacht samen bezig bent om toch die blikken open te maken omdat je zo nieuwsgierig bent haha
Wij hebben een keer een bloemenbak gekregen met 2 flessen schuimwijn erin die elk aan een ander uiteinde stonden. Die Flessen waren dan met zo speciale flessenkleertjes aangekleed als bruid en bruidegom. Tussen de flessen werd er een touwtje gespannen zoals een waslijn, waaraan geldbriefjes werden opgehangen. Iemand anders had dan weer een mandje gemaakt met een ballon, dat zag er dan uit als een luchtballon. Aan het mandje hadden ze dan zakjes met kleingeld geknoopt, die dan als "zandzakjes" eruit zagen.
O ja, onze beste vrienden hadden dan een kader genomen met daarin zo een beeld van, " break in case of emergency" en daarachter dan het geld verstopt.
wij hebben voor vrienden een keer allemaal klein geld ingevroren. Laagje water in een bakje bevriezen dan muntjes erop een weer een laagje water en dan weer in de vriezer en zo door gaan. Op de dag zelf al deze geld ijsblokken bij hun thuis in de vriezer gelegd en op het bruidspaar allemaal een kaart gegeven met de tekst, thuis wacht een ijskoude verassing. Ze hebben dit erg leuk gevonden.
Ik za laatst een fotolijst voorbij komen (zo'n dikke, net als de 'ribba' van ikea) met geld erin. Op het glas stond 'openen in geval van nood'. Vond ik ook erg leuk.
Wij hebben van mijn collega's een echte geldboom gehad.. Een appelboom van een halve meter hoog met daarin briefjes gebonden.. Het geld is allang op, de appelboom staat nog steeds in de tuin.. Is inmiddels 2x zo hoog, maar nog geen appels of geld aan gegroeid helaas